Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Zajímavý názor, hezky napsané. R^Při čtení jsem si vzpomněl na článek své dcery, který napsala po "Paříži" a já jsem si ho vložil na své stránky, jelikož se mi líbil. Nevnucuji, ale kdyby náhodou (http://pavelliprt.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=485201).

2 1
možnosti
Foto

R^Hezky to Vaše dcera napsala a její pocity naprosto chápu. Je to moc smutné.

1 2
možnosti
Foto

Jedu za pár dní do Francie a dost se těším, těch vyděšených co se ochuzují o samou podstatu života dle mě je mi líto. Tím nechci zlehčovat bezpečnostní situaci kdekoli, ale odmítám se zamknout doma.

5 2
možnosti
Foto

Jene, výborně, jen houšť....R^

4 2
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,89
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.