Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Honzo, i já mám halucinace psí - minulé, vzpomínkové na Ariho, ale i současné, s Edou. Myslím, že to je normální důsledek krásného soužití:-)

3 0
možnosti
Foto

Marie, to urcite je, ja to jen humorne pojal. Mej hezky vecer:)

1 0
možnosti
Foto

Nasi kocku srazilo auto loni v listopadu, dceri se o ni zda a porad ji nekde vidi. Jak jsem prijela domu, tak jsem ji porad videla za sklenenyma dverma venku, jak ceka, az ji pustime nebo jak hlida zahradu. Kdyz se vracim domu a oteviram dvere do kuchyne, tak ji vidim sedet a vycitave na me koukat, kde jsem zase byla....

1 0
možnosti
Foto

VI tohle se nám jednou stalo. Držte seV

0 0
možnosti

Ale Honzo ... vy prece kocky nemate ... i na fotkach jsou psi!

A kdyz halusky, tak s brynzou .-)

3 0
možnosti
Foto

Správně, Michale, teď je to teprve dokonalé:-)

0 0
možnosti
Foto

R^To se mi stává, i když je plyšák přítomný a jen spí. Mihne se kolem, a zároveň stále spí na stejném místě.;-D Když spím někde mimo domov, mám pocit tlapiček chodících po dece.;-)

2 0
možnosti
Foto

Tak v tom jedeš taky. Vítej do klubu:-)

1 0
možnosti
JS

JeníčkuR^ V

Recepis na Kočičí halušky:

Vezmi jednu neb dvě kočky, podrbej, vyhmátni chloupky uvízlé a miluj ze srdce co to dá, pak dostaví se Kočičí halušková pohoda:-)

3 0
možnosti
Foto

Krásný recept, Jani. Díky, užij si hezký kočičí večer:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2131
  • Celková karma 30,15
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.