Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Pane Jene, Vy mě svým blogem "vábíte" do Dětenic, tak teď budu musit koumat, jestli se dá předělat můj pracně vypilovaný plán mé příští návštěvy ČR, abych mohl navštívit i tu "knajpu".:-)

1 0
možnosti
Foto

Dane, určitě by to stálo za to, ale taky by mi bylo velkou ctí Vás potkat na nějaké blogerské akci:-)

0 0
možnosti

Clanek je seriozni dostatecne! .-)

2 0
možnosti
Foto

Ale Soňa chystá serióznější;-)

0 0
možnosti
VV

Jinak jsem napsal sahodlouhej trachat o podobnejch hospodach v Mnichove, Augsburgu a Ulmu s nazvem Welser Kuche, ale nejak zmizel ve virtualnu. V tech detenicich se urcite zastavim, Cast mejch prapredku pochazi z Libane, a to te za rohem.

2 0
možnosti
Foto

Tak to se rozhodně stavte, Vladimíre, tam je to prostě originál:-)

0 0
možnosti
Foto

A odejít tam odsud NACHMELENÝ. OCHMELKA, CHMELIT. Honzo, zajímalo by mě, jestli i v jiné řeči je tohle krásné přirovnání možné? V němčině tedy ne!Ví to někdo?R^R^R^R^

2 0
možnosti
VV

Kazda rec ma neco jineho. Cestina treba nezna tak poetickej nazev jako Gerstensaft, nebo mene poetickej Bierrausch. Ale podobny napis v hospode jako: Prijdes-li domu brzo, nebo rano, dostanes stejne vynadano, nebo teprve s pivem je zizen krasna,jsem nikde jinde nez v Cechach nevidel.

1 0
možnosti
Foto

Brácha se ženil v Dětenicích a v krčmě měl hostinu. Bylo to parádní:-)R^

2 0
možnosti
Foto

To rád věřím, Šárko:-)

1 0
možnosti
Foto

Namlsal jsi mne. Nikdy jsem tam nebyl, i když vím, že to existuje, ale po tvé fotoreportáži asi začnu uvažovat o návštěvě. Asi by to chtělo ochutnávku i s noclehem, abych mohl okoštovat i to jejich pivečko ;-)

2 0
možnosti
Foto

Jirko, ono to funguje už léta a my tam za tu dobu byli poprvé. Ale je fakt, že s přespáním by to určitě bylo ještě lepší:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkně jste si ten chlast a žrádlo užili, soudím podle fotek.R^:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Je to tak, Pavlo, můžeme jen a jen doporučit:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, super! Byla tam i má rodina a moc si to chválili.R^;-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to se nedivím ,Jitko, určitě si to fajne užili:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Bylo to fakt super a ještě jako bonus krásné jarní počasí.:-)

3 0
možnosti
Foto

Díky za zasvěcenou exkurzi. :-)

2 0
možnosti
Foto

Taková pivně zasvěcená:-) Díky, Pavle:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2131
  • Celková karma 30,14
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.