Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FV

Kočky nejsou ani sobecké, ani nemají člověka rády. Prostě se chovají jako šelmy. Tohle připisování lidských vlastností mi trochu vadí. Pokud jsou zavřené doma v bytě, tak jsou na člověku víc závislé. Pokud mohou ven, poradí si samy, ale proč by nás nevyužily s menší námahou, že?

Tohle píšu jako oddaný vrátný a částečný krmič našeho venkovského kocoura. Který venku nemilosrdně zabíjí a žere všechno, od myší, žab, přes veverky až po užovky. To mu ovšem nebrání v tom, aby doma neloudil, když vaříme. A miluje koblihy. :-)

btw, víte to, že když sám doma umřete a kočka nemůže ven, začne vás ožírat? Pes ne, ten bude jenom tesknit a umře taky. Drsné, já vím.

1 0
možnosti
Foto

Zajimavy pohled. Priroda je mocna a podlehame ji vsichni. Jime vsechno mozne od kraliku az po kone, ale na sve domaci mazlicky nedame dopustit. A pripady kanibalizmu u ztrozkotancu (mysleno doslova, nikoli prenesene) nejsou nicim neobvyklym.

A mimochodem, jeden nas drivejsi kocour miloval cervenou repu:).

1 0
možnosti
Foto

Julišák mě někdy pěkně vytáčí. Ale asi to nějaký smysl má.;-) Taky pozná, že už se mám vrátit domů, a čeká u dveří. Když mě někdo pustí do baráku a lovím klíče až u bytu, pěkně pokřikuje.:-)

1 0
možnosti
Foto

Honí Tě, abys byla rychle doma a už mohla odpočívat:-)

2 0
možnosti
PJ

P70e80t97r 86J95í75l48e84k

5. 4. 2017 21:47

Měli jsme kocoura, který rozeznal v hluku dopravy všechna auta, která patřila naší rodině. Když jsem večer přijížděl, už běžel podél vozovky, a hned byl v autě, aby mne uvítal. Vše ale pouze do doby, než jsem jej oním autem zavezl k veterináři..

2 0
možnosti
Foto

Když jsme ještě bydleli v pražském bytě a já byl mlaďas, měli jsou kočku, která bezpečně poznala maminčiny kroky na chodbě a běžela jí naproti ke dveřím. Holt občas umějí překvapit:-)

0 0
možnosti

Honzo, co já už jsem se díky tobě o kočkách dozvěděla?! Jsou prostě moc fajn!:-))) A ty taky:-)

Díky!

3 0
možnosti
Foto

Marie, díky, s kočkama máš pravdu, ale se mnou nepřeháněj;-D

1 0
možnosti
JS

Jsou to zlatíčka a milují svobodně bez přemýšlení - když chtějí, Jeníčku VR^

Užijte doma pohodu ve čtyřech :-)

2 0
možnosti
Foto

Svobodomyslnost, Jani, to je obrovský dar:-) Měj krásný kočičí večer:-)

2 0
možnosti
Foto

Tchyně má kočku a ta jí vždycky děsně vynadá, když jí nechá doma samotnou;-D

Kočky jsou nezávislé,ale lásku projevit umí, myslím:-)

6 0
možnosti
Foto

To každopádně umí, Šárko. Sice trochu po svém, ale zato pořádně:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2131
  • Celková karma 29,92
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.