Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Všechna Vaše alterega se projevují tvůrčím způsobem:-), ať už jste kočkou, ženou nebo cestovatelem. Zvláště Vaše kočičí ego je tu velmi oblíbené a mě osobně rozhodně nepřesvědčíte o tom, že byste neuměl mňoukat. Možná máte nějaký menší nedostatek v kočičím přízvuku a intonaci, ale jinak... možná už potají dáváte dohromady nějaký česko-kočičí mňaukovník;-D.

1 0
možnosti
Foto

Tak o kočko-lidský slovník se už před léty pokoušela Madlenka v tomto článku:

http://janprazak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=249379

Je však pravda, že by si možná zasloužil nějaké inovované vydání.

Miloslavo, díky, mějte krásný den:-)

1 0
možnosti
Foto

ještě horší než psychiatr je urolog:-)

1 0
možnosti
Foto

Proboha, Jaromíre, nestraš;-D

1 0
možnosti
Foto

R^;-)Teda, Ty mi dáváš! Musela jsem číst dvakrát.;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak snad ses aspoň pobavila, Jitko:-)

1 0
možnosti
JT

Psychiatra Honzo vynech a objednej se k Prof. Pirkovi, protože tvé "schizofrenní" psaní je záležitost srdeční:-) a tví čtenáři snesou klidně i další alter-ega odV

2 0
možnosti
Foto

Honzo, tak na preventivni kardiologii uz delsi cas chodim, to vis, uz mi neni dvacet:). Jestli mi tam transplantuji dalsi ego, to zatim netusim:)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, pokud se někdy sejdeme lajf, naučím tě mňoukání jak mě to naučil můj děda. Kočky a kocouři si tě pak vezmou do jejich spolku a už jim nebude divné když budeš na zemi na čtyřechR^:-)

3 0
možnosti
Foto

Horste, sejit se s Tebou v realu by mi bylo velkou cti. Jinak Santik s Rozkou se uz naucili rozumet mym mnoukacim pokusum:)

1 0
možnosti

Honzo, já tě vnímám jako osobnost velmi lidskou, a kočkomilnou, se smyslem pro nadsázku a humor!:-)R^

5 0
možnosti
Foto

Prokoukla jsi me, Marie. Diky:)

1 0
možnosti
Foto

A proč ne, vždyť nikomu neškodíš.;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Tak to doufam, Klari:)

1 0
možnosti
RE

To jo, ale po něm si to nedovedu představit:)

Indiáni z kmene Cree by tě prostě nazvali...ale dyť už víš!!R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Stejně nejlíp jsi to pojmenoval tehdy Ty, to se mi moc líbilo:-)

0 0
možnosti
JS

Jeníčku, je to tak dobře:-)R^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS