Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Honzo, paráda.A posílám všem čtyřnohým velké mňouR^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, mňaudámy a mňaupánové Ti za pozdrav odpovídají zapředením:-) Díky za nakouknutí, měj krásný den:-)

1 0
možnosti
Foto

Teda, oni to spojili.8-o:-)R^

Pejsek hlídal i v pátek.;-)

1 0
možnosti
Foto

Přišlo jim, že dva kočičí články těsně za sebou by bylo trochu moc;-D

Pejsek je roztomilý, jeden byl už v té Hostivaři na začátku ledna, ale nejsem si stroprocentně jistý, že to byl právě on:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, děláš dobrou věc pro kočky, za sto let příjdeš určitě do jejich nebe, ale nepospíchej, tady jsi zapotřebí ještě dlouhý čas R^R^

2 0
možnosti
Foto

Horste, napřed musím dokončit svoji metamorfózu v kocoura, aby mě tam pustili, případně poslali do toho správného pekla:-)

0 0
možnosti

Všechny kočky jsou krásné, příběhy taky. O soutěži jsem nevěděla, tak jsem nehlasovala, asi bych musela dát hlas všem. Nebo by to vyhrála ta kočičí miminka, protože je zachránil klučík. Musí být na sebe pyšný, skvělý klukR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, ani já jsem coby asistent nehlasoval, ale palce jsem držel úplně všem:-)

0 0
možnosti

J80a72n 71P95a56l74l95a72s

26. 2. 2017 18:35

Jene, vyhráli všichni chlupáči i jejich personál už tím, že se našli.

1 0
možnosti
Foto

To je nejdůležitější. Jene, díky:-)

0 0
možnosti

Honzo, tyhle články se čtou moc hezky. Jsou takové hřejivé a mírumilovnéVR^

(ten Zrzík bude asi kocouří osobnost;-D)

3 0
možnosti
Foto

Prý si musel chviličku zvykat, ale teď už je to dobré. Díky, Marie, přeji hezký večer:-)

1 0
možnosti
Foto

Ivko, díky za všechny dvou i čtyřnohéV:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2127
  • Celková karma 31,46
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.