Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Šátek ponechám stranou, ale zajímala by mě ta hospoda.

2 0
možnosti
Foto

U kacíře, Mánesova 87, Praha 2, hned u Jiřáku. Skvělá hospoda, výborné pivo, jídlo jen drobnosti tak pro chuť.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ony si ty muslimské sestřičky ve špitále vezmou čistý šátek v příslušné barvě.;-) Jen je to pro centrální prádelnu logisticky poněkud náročné.:-) Btw. jeptišky-ošetřovatelky také chodí zahalené, a nikomu to nevadí. Na druhou stranu, studentky na zdrávce se učí, že si musejí vyndat náušnice... A v tom případě je možnost nosit šátek diskriminující pro nemuslimky. Snad ty žalující slečny věděly, jak to chodí, když se na školu hlásily, ne?

(A moje milovaná babička byla katolička, a nosila šátek "na babku", co se pamatuju. Ono to řešení šátků obecně je nějaké nafouknuté.):-)R^

6 1
možnosti
Foto

Spíš je to o tom, že pokud chci být někde, kde jsou stanovená určitá pravidla, tak bych se jim měl podřídit a ne někoho žalovat, že mě omezuje. Jinak tam nemusím, neb mě tam nikdo nenutí chodit.

Klári, díky za nakouknutí:-)

12 0
možnosti
VH

Pěkný blog Jane. Právě si otevírám Bernard Bohemia Ale, a ta čepice je krásná a vítaná.Jen je mi smutno z toho, že přetížené soudy se musí 4 roky zabývat takovým nesmyslem...!! Myslím, že pokud by byl ještě ombudsmanem Motejl, řekl by na rovinu co si o tom myslí a ti v taláru by se mohli věnovat podstatným kauzám.

5 0
možnosti
Foto

Pana Motejla jsem si vážil, po něm to jde už jen od desíti k pěti. Díky, Vladimíre.

1 0
možnosti
RE

Neotrávil. Naopak jsi mi udělal strašnou chuť na pivo!!:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Romane, co Ti brání si ho dát?:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2130
  • Celková karma 30,49
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.