Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-).....Pobavil jsem se! OD počátku jsem to četl jako nadsázku, ale dost dobře si dovedu představit, že současný parlament je nějakou podobnou kravinu při jejich současné zákonové smršti schválit?

Mně stačí když nějaký LUdvík,(kde se vzal, tu se vzal), rozhoduje jestli si mohu ničit zdraví kouřením, doufám, že za chvíli přijde na řadu i alkohol. Už to začíná! Štamgast si dá druhé pivo a potrestají hospodského, že mu ho nalil. Je přece nulová tolerance. Na všechno, tedy i v hospodě. R^R^R^

7 0
možnosti
Foto

Tak, tak, je treba utahnout srouby, aby si narod moc nevyskakoval:-(

1 0
možnosti
MK

Po přečtení prvních 2 odstavců jsem myslela, že je to pravda. A už jsem se chystala, že vám napíšu, že neni apríla. Pak mi to došlo ;-D. Btw. ony ty breberky se fakt v tom houští vyskytují. Takže já bych to nechala tak, jak to je - prostě holit, holit, holit. A že to píchá? Koho, kdy, kde, kam? V

4 0
možnosti
Foto

Breberky, nebreberky, bylo třeba pobavit. Mileno, dík:-)

3 0
možnosti
WW

V polovině článku jsem měl nutkání mrknout se do kalendáře, jestli není 1. duben. Vynikajicí R^

5 0
možnosti
Foto

Žertovat se musí celý rok, dík:-)

0 0
možnosti
MV

jsem fakt zvedavej na diskuzi tady!

vyborne napsany. bravo!

4 0
možnosti
Foto

Já taky:-)

Marku, dík.

0 0
možnosti
VJ

Dobře a vtipně jste to napsal, pane. Určitě se najdou i lidé, kteří tomu uvěří, vysvětlivky, nevysvětlivky.

5 0
možnosti
Foto

Jen aby to nebyli ti ekologové nebo ti z vlády. Ale tací to naštěstí nebudou číst;-)

0 0
možnosti
JS

R^;-D Ale nechte být, nedávno jsem viděla festivalový film Love a tam to bylo samý bobr, musela jsem uznat, že to bylo z celého filmu nejzvrhlejší ;-)

2 0
možnosti
Foto

Nemohu soudit, film jsem neviděl:-)

1 0
možnosti
Foto

H72a87n25a 20V24l18k30o91v60á

24. 1. 2017 14:33

Tak ještě že se nejedná o chlupy na zádech nebo na nohou. Tam už by to byla téměř věc veřejná.;-)

7 0
možnosti
Foto

A začali bychom se předhánět, kdo je obrostlejší;-D

1 0
možnosti
JS

;-);-D;-DR^R^ Jeníčku, jedna s hvězdou ;-D;-D

4 0
možnosti
Foto

Díky, díky, Jani:-)

1 0
možnosti
VV

Delate si z toho sice sprtouchlata, ale to vyholene podpazdi a podbrisek opravdu uz neni in a je na ustupu. Hlavne v te zemi, odkud to prislo. Ale mozna to zacina ted prichazet do mody v zemi, kde zitra znamena uz vcera.

3 3
možnosti
Foto

Popravdě řečeno v tomhle jsem staromilec, ale aby to nařizoval zákon, to bych nechtěl:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2130
  • Celková karma 30,50
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.