Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No já taky nabízím kus žvance. Jen jednou se to setkalo s pochopením a vděkem. Ale ty fotky, Honzo, ty jsou fakt parádní. Super modelky!

3 0
možnosti
Foto

Zuzano, dík. Soňa jednou jednomu takovému nabídla místo peněz čerstvý rohlík z pekárny - nechtěl a ještě prstal.

2 0
možnosti
Foto

Pěkný příběh a roztomilé fotky. Já mám taky občas problém "dát" na ulici chlapovi, který vypadá mladší než já a teoreticky by se mohl živit něčím jiným než somrováním. Jenom chtít. :-):-):-)

5 0
možnosti
Foto

Přesně tak, Pavlo, dík. Přiznám se, že občas dám, ale spíš takovým, kteří se o něco snaží a třeba na něco hrajou:-)

1 0
možnosti
Foto

A ani ten drobáček ti nedala?:-) I když, inspirace se taky cení.;-)

1 0
možnosti
Foto

Náhodou, tohle se cení daleko víc:-);-D

1 0
možnosti

Honzo, tak somráky fakt nemusím. Zvlášť, když shánějí drobáky na "krabicové", a ne na jídlo.

Ale ty vaše kočičí mimina jsou fakt super!

Hezkou neděli!:-)

2 0
možnosti
Foto

Prý je lepší jim koupit jídlo než dávat peníze. Jednou jsem to udělala a to byl ksicht!;-D:-/

2 0
možnosti
PO

P35e10t71r 92O74n11d97r97a

25. 9. 2016 12:29

Tak já myslím, že se dnes už nějak nenosí si na svoje živobytí vydělat, stačí dobře vypadat natočit pár přiblblejch videí a ani nemusíte někde čekat s nataženou rukou;-O

Jj, dá se získat peníze všelijak, jenomže já patřím pořád k těm hloupým, jinak než prací si vydělat neumím:-(

4 0
možnosti
Foto

Petře, máme to podobně;-)

0 0
možnosti
LI

Tak mi to zase připomnělo našeho milovaného pejska, ;-(v psím nebi je už rok.

JinakR^

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo díky. Možná nazraje čas i u Vás a přijde nnějaký milý nástupce:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,89
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.