Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jane, dal jsem na přemlouvání přátel a podíval jsem se v Dnepru na "pervyj zvonok". Udělal jsem pár fotek. Bylo to pěkné a optimistické. Vám karma a poděkování!R^

1 0
možnosti
Foto

:-)Nedalo mi to a podíval jsem se. Moc hezkéR^

0 0
možnosti
Foto

Úplně stejné dilema řeším pořád. A hlavně ty čárky, s těmi je to u mě naprosto zoufalé...:-(;-D Článek krásně napsaný! R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Kristýno, jsem rád, že v tom nejsem sám:-)

0 0
možnosti
Foto

Kdyby mi to nebylo hloupé, a zvláště před paní Soňou, řekla bych, že dnes jsi k zulíbání...

Sama jsem kdysi napsala jeden takový blog o chybách a myslím, že to nevyznělo.... rozhodně ne tak dobře jako u TebeR^V

1 0
možnosti
Foto

Ó, Radko, díky, hloupé to určitě není:-) Ale podceňuješ se, Tvé články jsou lepší než ty mé:-)

1 0
možnosti
KT

Ze zkušenosti vím, že je dobré přečíst si to po sobě druhý den. Ovšem člověku se asi nechce čekat, když má článek hotový.

2 0
možnosti
Foto

Též to někdy dělám, když s článkem nepospíchám. Funguje, ale všechny vešky to nepochytá:-)

1 0
možnosti
RE

To já k tomu Jaru už ani nepouštím. Nejenže tam najde desítky chyb, ale ještě jsou moc dlouhý věty a ,,tohle bych tam vůbec nedávala"... a nakonec by to ořezala jen na ,,tiskovou zprávu." Takže nakonec nejlépe, když to píšeš a kontroluješ jenom ty, je to prostě od tebe...:-)

1 0
možnosti
Foto

Romane, diky za komentar. Vecne si do toho nekecame a stylisticky skoro taky ne, jen kdyz nekdo fakt ujede. Ale ta gramaticka kontrola casto prijde vhod:-)

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak! Už kdysi jsem psala do jakési diskuze, proč někoho kárat, když i lidé nepříliš zdatní v gramatice mají nárok vyjádřit svůj názor. Padlo tam i to, že takoví lidé sem nemají co lézt, ale s tím já nesouhlasím. Třeba takový osmdesátiletý člověk málo chodil do školy, protože byla válka, on už gramatiku nikdy nedohnal, zato by mohl předat spoustu zážitků právě z té války. A zase může někdo oponovat, že měl možnost se pravopis doučit - kristepane, copak má každý na starosti jen toto?

1 0
možnosti
Foto

Mas pravdu, Jarmilo, blog je tu pro vsechny, kteri chteji nejak tvorit. Pak zalezi na kazdem ctenari, co chce cist nebo nechce. Kdyz se mu nejaky autor nezamlouva, muze ho proste preskakovat. Diky, mej hezky den:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,83
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.