Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Jo. Radost i mutek, dotaz i vyslovení přání. Uměj. S kočkama a hlavně s našíma Ferdou a Diblíkem se běžně domlouvám očima;-)

1 0
možnosti
Foto

Nekdy staci jediny zvireci pohled a clovek hned vi, na cem je:-)

0 0
možnosti
Foto

Vzpomínám na Tvoji bezva soutěž Psí oči. Vzpomínáš na oči mojí krasavice? Jen naprostý ťulpas by mohl tvrdit, že nemá duši. A v těch očích poznám úplně všechno - lásku, oddanost, strach, očekávání, lhostejnost... Je jako člověk, jen to neumí říci lidskými slovy, protože na to nemá uzpůsobený čumák. Ale umí například výskat radostí, což já už dávno neumím.

1 0
možnosti
Foto

Jarmilo, Tvoji Lesanku jsem si znova vyhledal a teď ji mám před sebou. V očích má vše, o čem píšeš. Tak ji ode mě pozdravuj:-)V

2 0
možnosti
Foto

Honzo, naprostý souhlas! Chválím fotky i témaR^

3 0
možnosti
Foto

Zuzano, díky, od Vás coby "paní kočkové" mě to těší o to víc:-)

0 0
možnosti
JP

J57a40n 11P67a74l95l50a85s

11. 8. 2016 18:11

Jene, souhlas zejména se závěrem. Kéž by se lidé chovali tak férově, jako zvířata. Jak říká náš Michal: „Hladíš mě, zavrním ti. Pokoušíš mě, seknu tě. Jen žádné přetvařování!“ A za zády mě nepomlouvá.

4 0
možnosti
Foto

Michal má pravdu. Zvířata sice dokážou být pěkně rafinovaná, ale nepřetvařují se.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Jo, jsou to naše dušičky.;-)

2 0
možnosti
Foto

Ještě, že je máme:-)

1 0
možnosti
MR

Opět nelze jinak nežR^. Jestli zvířata nemají duši,tak lidi už vůbec ne.

4 0
možnosti
Foto

Moniko, díky, správná dedukce,:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2130
  • Celková karma 30,50
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.