Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DTak jsi měl divadelní představení i ty. A já se málem dala napálit hned na začátku.;-) I když, to, co mě napadlo, mi k tobě moc nejde.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tuším, co Tě napadlo, ale takový střelec zas nejsem;-D

1 0
možnosti

;-D Od poloviny článku jsem začala tušit, že ti dva se dobře znají. Honzo, Ty jsi takový znalec lidských duší, a nechal ses napálit. Omluvou pro Tebe je skutečnost, že každý pořádný chlap, když vidí hezkou ženu, přestane myslet. Děkuji za počtení na dobrou noc.

2 0
možnosti
Foto

Už ten kratišký hovor na začátku mě mohl varovat. Ale je to tak, jak říkáš, suché úvahy šly stranou a oči si začaly na chvilku užívat:-)

0 0
možnosti
JR

J12a86r55a 45R92a93n62k

13. 7. 2016 21:54

Pekne rozuzleni:-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 2130
  • Celková karma 30,50
  • Průměrná čtenost 1301x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.