Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

HonzoR^!!..a Soňa měla pravdu;-D

4 0
možnosti
Foto

J52a48n 39P84r98a50ž62á97k

19. 12. 2015 22:43

Jitko, však tu ona má skoro vždy, však i proto jsem si ji kdysi vzal:-)

0 0
možnosti
DT

Lidé jsou různí.

Za blog R^ krásný předvánoční večer přeju.

2 0
možnosti
Foto

J73a81n 86P78r93a51ž78á30k

19. 12. 2015 19:41

Díky, Danko, Vám též hezký večer a zítřejší zlatou neděli:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, prostě ze života. A co s etýče dobíjení sebevědomí, myslím si, že to tvá drahá polovička Soňa vyjádřila naprosto přesně. Ale oni by tam nešli, protože kdo má rád prohry. Každopádně Honzo přeji celé rodině krásný zbytek čtvrtého adventního víkendu.

11 0
možnosti
Foto

J52a19n 56P16r22a22ž24á87k

19. 12. 2015 19:05

Pavle díky za trefný komentář, krásný adventní víkend též Tobě:-)

1 0
možnosti
Foto

Jednou jsem seběhla se svými fenami k našim. Pěšky, z kopce, z Jiřáku až dolů na Bělehradskou. Po dvouhodinové návštěvě plné masíčka a kostí jsme se s holkami zvedly k návratu. Myslela jsem, že se pomaličku, čmuchajíc všude možně, dobereme zpět, opět pěšky. Bohužel se ukázalo, že jsem tu starší vlku silně přecenila. Očividně si do kopce netroufala. Byl pozdní večer, ale nikoli lásky čas, jak se ukázalo. I šla jsem s nimi na zastávku Pod Karlovem. Aspoň ten kopec na Bruselskou, pak to už půjde! Šťastně jsme se dočkaly tramvaje. Sedla jsem si, obě feny zašoupla pod sedadlo. Koukaly jim jen ocasy. Vrtící. V druhém vagónu jsme byly my, dva bezdomovci a parta posilněných mladíků, vládla pohoda. Tramvaj se ale nerozjela. Vřítil se řidič. Řval jak běsný. Rudý. Orosený. Arogantní. Ovšemže jsem pro holky neměla koše, když jsem nepočítala s jízdou. Jednu stanici do kopce bychom daly a vylezly ven. Nene. Vypadly jsme jak cukráři- cukrářky- byl v právu. Meggy jsem nesla do kopce v náručí. Kdyby mě neolizovala a vděčně nemlátila ocasem, byla bych radši. Nicméně jsem ji chápala, sama bych potřebovala vzít aspoň na záda!

Ani jedna z fenek nikdy nikoho nekousla. Ale u toho řidiče bych na to nepřísahala...

3 0
možnosti
Foto

J71a73n 54P86r15a78ž44á63k

19. 12. 2015 19:03

Trochu paralela s tím článkem, řidič měl samozřejmě pravdu, ale nemusel být tak arogantní. Přivřené oko na jednu stanici by bylo příjemným bonusem navíc:-)

5 0
možnosti
Foto

Já si už před časem všiml v Praze, náhubky se psům jen bincají na obojku:-)

3 0
možnosti
Foto

J70a60n 13P64r24a62ž14á94k

19. 12. 2015 19:04

Někdy postačí vodítko. Pokud je pes opravdu veden a subtilní páníček nevlaje s maxipsem na druhém konci:-)

3 0
možnosti
JS

Ačkoliv to mladíci podali špatným způsobem, nicméně měli pravdu a aspoň někdo se ozval.

2 4
možnosti
Foto

J71a87n 72P79r71a88ž36á36k

19. 12. 2015 17:55

To nikdo nezpochybňuje.

0 0
možnosti
Foto

Nejen kosik...ale pri rozhovoru s tímto mladíkem, který nám popřál hezké vánoce mně napadlo: ... Pro trochu lásky šel bych světa kraj, s hlavou skloněnou s třeba i bosy. ... Nevím, co bylo za člověka, ale v tu chvíli toto z něho čišelo. A proto vlídné slovo bychom neměli nikdy odkladat, už nepůjdeme stejnou cestou. Koneckonců, nejen o vánocích bychom měli být vlidni.☺

8 0
možnosti
Foto

Pěkný článek, k zamyšlení...:-)R^

4 0
možnosti
RC

Vite, problemem je, ze lide to pravidlo jaksi uplne ignoruji. Psu s kosikem, nebo necim podobnym, je mensina. Jiste skoro nikdy se nic nestane. Az jednou...... A pritom spousta tech majitelu drzi kosik v ruce.

Pisu to proto, ze moje dite melo asi 2-3 roky trauma ze psu (i tech kapesnich), protoze mu jako dvouletemu jeden nehlidany vlcak zastekal za zadkem.

4 0
možnosti
Foto

Ten náhubek v ruce mají pro případ, že by přišel revizor. Pak ho psovi rychle nasadí.;-D

2 0
možnosti
Foto

Pravidla by se měla dodržovat, ne?;-) I když někdy menší ohnutí neuškodí. A zrovna ty náhubečky mezi majiteli pejsků opravdu moc neletí.:-)

3 0
možnosti
Foto

J35a89n 25P23r71a41ž55á91k

19. 12. 2015 17:00

Však také jejich dodržování bylo vynuceno pořádně okázalým způsobem;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,89
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.