Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak Marušku naštval výživový poradce

„Honzo, taky si myslíš, že jsem tlustá?“ Maruška se zvolna otočila kolem své osy, aby umožnila mým očím pořádně vychutnat svou plnoštíhlou parádně tvarovanou postavu.  

Středně dlouhé blonďaté vlasy rámovaly její kulatý obličej s drobným nosíkem a jako bezedné studánky hlubokýma hnědýma očima. Košile s maličkými zelenofialovými kvítky natěsno obepínala její mohutná ňadra, která si hověla na drobných roztomilých faldících bříška. Začal jsem tu dobrou ženu podezírat, že se na naše odpolední posezení u kávy úmyslně oblékla tak, aby co nejvíc zdůraznila své plné tvary. Podprsenku buď úplně vynechala nebo si vzala jen nějakou téměř neviditelnou. Bílá sukně se jí pod pasem rozšiřovala okolo boků a pak se zas zúžila, aby skončila kousek pod koleny. Když ke mně ve své obrátce stála Maruška vteřinku zády, mohl jsem vytušit obrysy kalhotek, obepínajících její barokní pozadí.

Poté se Maruška vtěsnala do úzké židličky, upřela na mě svůj zrak a pravila: „Včera jsem byla u výživovýho poradce. Ten holomek se mi snažil tvrdit, že jsem tlustá a pokud se rozhodnu využít jejich služeb, zhubnu nejmíň dvacet kilo. Opravdu si myslíš, že jsem na tom tak zle?“

Tahle moje věrná kamarádka dobře ví, že mám pro ni slabost a teď ode mě očekává, že jí pomůžu napravit sebevědomí, které se jí snažil pošramotit nějaký hamižník. Chtělo to pořádnou odpověď a já měl kliku, že jsem si nemusel na nic hrát a mohl mluvit pravdu.

Posadil jsem se proti ní a beze spěchu objednal kávu s pěkně velkým větrníkem. Ještě jednou jsem polaskal svým zrakem její ňadra, pak jsem sklopil oči a asi se i trochu začervenal: „Maruško, máš obrovský štěstí, že máš svýho Frantu a já Soňu. Jinak bych se neudržel a z fleku tě odsud odvedl někam, kde bychom si spolu mohli užívat úplně bez šatů.“ A radši jsem se honem napil kávy, abych odvedl Maruščinu pozornost od svých rozpaků.

„Ty rošťáku, jeden, okamžitě toho nech nebo na tebe zavolám feministky z me too a ty už ti dají co proto.“ Zahrozila mi prstem, ale byla potěšená a rozpovídala se o tom výživovém poradci.

„Víš, Honzo, Franta našel ve schránce nějakej leták a zeptal se mě, jestli bych to nechtěla zkusit. Normálně tyhle blbosti házím rovnou do koše, ale chtěla jsem mu vyhovět a když nabízeli první návštěvu zdarma, tak jsem tam zašla.“

„Přivítal mě takovej mladej nadupanej hubeňour v bílým plášti a hned mě pohnal na nějakou chytrou váhu, která měří tuk v těle a umí i další podobný vymyšlenosti. Chvilku koukal do svejch tabulek, pak prohlásil, že jsem na hranici obezity a jestli s tím hned nezačnu něco dělat, budu mít problémy. Že prej pro mě vypracujou stravovací plán, vylepšenej o jejich zázračný pilulky. Když jsem se začala bránit, že mám sklony k nadváze v genech po svejch předcích a že mi to po přechodu dělaj i hormony, tak se na mě obořil, že tomu jako laik nemůžu rozumět. No, mluvil do mě jako do vrby, já si vzpomněla na Frantu, že by mě chtěl mít hubenější a už jsem byla nalomená. Pak mi došlo, že to asi bude dost drahý, zeptala jsem se ho na cenu a to mě zachránilo. Představ si, Honzo, chvilku se ošíval, pak řeknul dva tisíce. Já hloupá myslela, že je to za rok, ale on mě vyvedl z omylu a prohlásil, že za každý sezení. A že si jako musím rovnou koupit konzultace na celej rok, teda nejmíň dvanáct návštěv plus k tomu ty jejich zázračný pilulky. Tak jsem se otočila na podpatku, práskla dveřma a nechala ho tam i s tou jeho chytrou váhou a tabulkama.“

Maruška zmlkla. Potřebovala to celé někomu vyklopit a teď byla ráda, že to má za sebou.

„Holka zlatá,“ položil jsem jí ruku na ruku, „teď ti budu chvilku dělat výživovýho poradce já, jo? Ale připrav se, že za to budu taky něco chtít.“

Ta krásná žena začala tušit čertovinu, plácla mě přes ruku a zablýskala očima: „Tak spusť, ty jeden kujóne.“

Dal jsem si pořádně na čas, vyčistil brejle, upřel na Marušku přísný pohled a pomalu začal po doktorsku: „Tak pro takovou mírně plnoštíhlou dámu jako jste vy, předepisuji k normální plnohodnotné stravě minimálně jednou za týden navíc pořádný větrník. Případně to může být i jiný zákusek, ale musí být vyrobený z poctivých surovin, žádná umělá sladidla a podobně. A teď to nejdůležitější, musíte dodržet základní pravidlo dávkování a vychutnávat si ho beze stresu a s  dobrou náladou. A za všechny tyto rady mi tady a teď zaplatíte jedním zářivým úsměvem, který dokáže vykouzlit jedině taková krásná dáma, jako jste...“

Dál už mě Maruška nenechala domluvit, zakuckala se smíchem, až se zelenofialové kvítky na jejích ňadrech zahoupaly jako malé lodičky na vlnách. Pak se trochu uklidnila a mrkla na mě jedním ze svých hlubokých hnědých očí: „No nevím, nevím, panáčku, vy jste mi nějakej divnej pan dochtór.“ Nakonec s gustem dojedla poslední sousto zákusku a zapila ho zbytkem vonící kávy.

Je to chytrá holka. Přece nebude trpět hladem, nutit se jíst něco, co jí nechutná a ještě za to bůhvíkomu platit majlant. To přece musí pochopit i ten její Franta, no co říkáte?

Autor: Jan Pražák | pátek 3.8.2018 19:43 | karma článku: 39,25 | přečteno: 3670x
  • Další články autora

Jan Pražák

Zpověď dominantního muže

Nalézt si v dnešní době ženu, která by se mi ve všem podřizovala, nebylo jednoduché. Zkoušel jsem to asi se třemi, ale pokaždé to skončilo krachem, jakmile poznaly, že nemůže být po jejich, tak mě dříve či později opustily.

15.4.2024 v 14:31 | Karma: 21,20 | Přečteno: 642x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Příběh bisexuální ženy

„Jakube, šel bys se mnou na rande?“ Zvedl jsem oči od monitoru, poodjel se židlí kousek dozadu a překvapeně se podíval na Markétu. Od své kolegyně bych čekal prakticky cokoli, ale takovou otázku rozhodně ne.

12.4.2024 v 15:15 | Karma: 23,61 | Přečteno: 846x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Hrátky s krásnou dámou

Lidi, tak si rádi hrajete? Pánové s krásnou ženou a dámy s charizmatickým mužem? Tak si tedy pojďte pohrát, ale nebojte, nebude to nijak lechtivě erotické. Budeme si hrát s dámou z nejkrásnějších, s naší košatou mateřštinou.

9.4.2024 v 14:34 | Karma: 29,89 | Přečteno: 2372x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Frajeři na silnicích

„Ta ženská mi tam snad vážně vletí!“ Zatrnulo mi za volantem, když jsme na počátku Velikonoc jeli do Čelákovic doplnit poslední sváteční proviant. A taky že jo, vůbec se nerozhlídla a nasáčkovala se s bicyklem těsně přede mě.

6.4.2024 v 7:07 | Karma: 35,93 | Přečteno: 2668x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Já ti to do smrti neodpustím, táto!

V pětačtyřiceti létech jsem se zbláznil, stalo se mi to, co se občas stává nezodpovědným mužům. Odešel jsem od manželky a od třináctileté dcery, a dal jsem se dohromady s ženou, která byla o dvacet let mladší než já.

3.4.2024 v 14:34 | Karma: 32,08 | Přečteno: 1376x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Pán už ten páreček nebude jíst?

Pamatujete se na automat Koruna, který stával dole na rohu pražského Václavského náměstí? Bylo tam několik pultů s jídlem, výčep a podlouhlé stoly, u nichž se člověk mohl na stojačku rychle a většinou celkem chutně nadlábnout.

31.3.2024 v 7:07 | Karma: 29,28 | Přečteno: 1280x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Mají mít staří lidé přednost?

Ráno jsem vstala levou nohou. Začalo to už předchozí večer, vnučka mi říkala do telefonu, že tam u nich přepadl nějaký mladý mizera staříka, který sotva chodil. Okradl ho a srazil na zem, až si ten pán pohmoždil ruku a odřel tvář.

28.3.2024 v 14:34 | Karma: 40,20 | Přečteno: 7849x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Máte rádi českou klasiku?

Pokud čekáte duchaplné povídání o velikánech české klasické literatury nebo hudby, tak vás bohužel zklamu. Budeme se věnovat něčemu daleko přízemnějšímu, leč možná o to příjemnějšímu. Čemuže tedy? No přece jídlu.

25.3.2024 v 14:34 | Karma: 27,76 | Přečteno: 903x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Jak musela jít Maruška kvůli Frantovi na kožní

„Dneska na mě budeš muset být strašně opatrný a hýčkat si mě jako v bavlnce, jako kdybych byla porcelánová panenka,“ varovala mě Maruška, když jsme si telefonicky domlouvali popracovní schůzku v cukrárně.

22.3.2024 v 14:34 | Karma: 26,97 | Přečteno: 1110x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Jak jsem prchl z postele do skříně

Jaro bylo v plném proudu, já se pilně připravoval na maturitu a byl jsem beznadějně zamilovaný. O to víc, když objekt mé lásky spolužačka Blanka na sklonku zimy podlehla mým svodům a dala mi vše, co jen může holka klukovi dát.

19.3.2024 v 14:34 | Karma: 28,30 | Přečteno: 953x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Jestli nevíte co s časem, cestujte s Českými drahami

„Pokud ti to nebude vadit, já pojedu už v úterý, budu fotit a ty za mnou za dva dny dorazíš,“ informovala mě má zákonná manželka, když jsem si na čtvrtek a pátek naplánoval kratičkou dovolenou v malebném Klášterci nad Ohří.

16.3.2024 v 7:07 | Karma: 28,09 | Přečteno: 891x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Odmítla jsem se vyspat se šéfem a dostala jsem vyhazov

„Majko, uvařila bys mi kafe, prosím tebe? Já jsem fakt naštvaná. Vždyť jsem teďka úplně vyřízená!“ Zprudka jsem se posadila na židli u kuchyňského stolu své sousedky a kamarádky v jedné osobě.

13.3.2024 v 14:34 | Karma: 28,85 | Přečteno: 1113x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Rozruch na dámském WC

„Tak teda jo, ukecal jsi mě a půjdu s tebou. Ale budeš mě muset obskakovat a nesmíš se mi smát,“ pravila Maruška do telefonu, když mi po dlouhém přemlouvání konečně kývla na další schůzku nad kávou a větrníkem.

10.3.2024 v 7:07 | Karma: 38,21 | Přečteno: 5022x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Vysadila jsem antikoncepci, Jirko, promiň

Vím, že to ode mě nebylo vůči manželovi Zdeňkovi fér. A asi mě neomlouvá ani fakt, že byl mým prvním a před milencem Jirkou jediným milostným partnerem. Byla jsem zkrátka taková hodná holka do doby, než se mi zbláznily hormony.

7.3.2024 v 14:34 | Karma: 38,33 | Přečteno: 6608x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Desatero kočičích přikázání

Všemocná bohyně Bastet stvořila kočku k obrazu svému. Pohlédla na své dílo, spokojeně zavrněla a zamyslela se nad otázkou, kdo se bude o kočku starat. Poté se mlsně olízla a stvořila člověka k tomu, aby kočce sloužil.

4.3.2024 v 14:34 | Karma: 27,38 | Přečteno: 1067x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Pražák

Taky živíte svého důchodce?

Určitě znáte takové ty trafiky s rozšířeným sortimentem, v nichž se krom kuřiva, tiskovin, balených baget a nápojů prodává všechno možné. Například školní potřeby, nějaké hračky, trochu té techniky, a tak dál.

1.3.2024 v 14:34 | Karma: 43,88 | Přečteno: 5225x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Malá zvědavka v pekařství

Cestou z práce mě nemilosrdně přepadla mlsná, a tak jsem se stavil na hořkého turka s křupavou škvarkovou plackou v pekařství u autobusového nádraží na Černém Mostě. Místní společnost se mi postarala o téma k pobavení i zamyšlení.

26.2.2024 v 14:34 | Karma: 32,57 | Přečteno: 1206x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Tohle je moje území a já nehodlám tolerovat, abys mi sem lezl!

Už toho mám dost, to si jako vážně myslíš, že se tě budu bát? Tak to teda ani náhodou, koukej mazat, odkud jsi přišel nebo si to s tebou pěkně zostra vyřídím, jakože se Magdaléna jmenuju!

23.2.2024 v 14:34 | Karma: 25,35 | Přečteno: 1002x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Pražák

Jak bezdomovec nafackoval úředníkovi

„Promiň mi zpoždění, ale jestli chceš udělat dobrý skutek pro jednu mokrou a naštvanou starou tlustou ženskou, tak jí objednej panáčka becherovky, ať se trochu vzpamatuje. A sobě taky, aby v tom nebyla sama.“

20.2.2024 v 14:34 | Karma: 27,73 | Přečteno: 1079x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Jak jsem se pohádal s umělou inteligencí

„Co je to za vymyšlenost? Co to vyvádíš?“ Taky se vám stává, že si povídáte s věcmi, když vás něčím naštvou? Já tyhle věty adresoval svému počítači, když se po poslední aktualizaci začal chovat divně a spousta věcí byla jinak.

17.2.2024 v 7:07 | Karma: 29,40 | Přečteno: 873x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 2125
  • Celková karma 31,32
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.