Jan Pražák VIP

Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.

Jan Pražák

Hrátky s krásnou dámou

Lidi, tak si rádi hrajete? Pánové s krásnou ženou a dámy s charizmatickým mužem? Tak si tedy pojďte pohrát, ale nebojte, nebude to nijak lechtivě erotické. Budeme si hrát s dámou z nejkrásnějších, s naší košatou mateřštinou.

9.4.2024 v 14:34 | Karma: 30,23 | Přečteno: 2397x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Pán už ten páreček nebude jíst?

Pamatujete se na automat Koruna, který stával dole na rohu pražského Václavského náměstí? Bylo tam několik pultů s jídlem, výčep a podlouhlé stoly, u nichž se člověk mohl na stojačku rychle a většinou celkem chutně nadlábnout.

31.3.2024 v 7:07 | Karma: 29,28 | Přečteno: 1289x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Máte rádi českou klasiku?

Pokud čekáte duchaplné povídání o velikánech české klasické literatury nebo hudby, tak vás bohužel zklamu. Budeme se věnovat něčemu daleko přízemnějšímu, leč možná o to příjemnějšímu. Čemuže tedy? No přece jídlu.

25.3.2024 v 14:34 | Karma: 27,87 | Přečteno: 908x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Malá zvědavka v pekařství

Cestou z práce mě nemilosrdně přepadla mlsná, a tak jsem se stavil na hořkého turka s křupavou škvarkovou plackou v pekařství u autobusového nádraží na Černém Mostě. Místní společnost se mi postarala o téma k pobavení i zamyšlení.

26.2.2024 v 14:34 | Karma: 32,57 | Přečteno: 1209x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Jak jsem se pohádal s umělou inteligencí

„Co je to za vymyšlenost? Co to vyvádíš?“ Taky se vám stává, že si povídáte s věcmi, když vás něčím naštvou? Já tyhle věty adresoval svému počítači, když se po poslední aktualizaci začal chovat divně a spousta věcí byla jinak.

17.2.2024 v 7:07 | Karma: 29,40 | Přečteno: 877x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Jak šedovlasá dominantní dáma ryla ústy zem

Ta paní byla už na první pohled pěkně od rány, však taky větu o rytí vyslovila způsobem, který by se dal použít v názvu článku jen stěží.

11.2.2024 v 7:07 | Karma: 28,65 | Přečteno: 1099x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Jak jsem neměl u zubaře čím zaplatit

Šíleně mě rozbolel zub. Objednal jsem se k zubaři a dostal termín za měsíc. Trpěl jsem jako zvíře, prášky po hrstech polykal a rumem bolavý zub omýval. Když konečně nadešel den D, vzal jsem si čistou košili a vyrazil do ordinace.

12.1.2024 v 14:34 | Karma: 33,66 | Přečteno: 1447x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Chcete-li se naštvat nebo pobavit, skočte si na Boží hod na oběd do hospody

„Na Boží hod budeme mít poslední den pro sebe, pak přijedou vnoučata, tak si ho spolu trochu užijeme,“ rozhodla má drahá manželka pár dní před Vánocemi, a my si promptně zarezervovali stůl v jedné z pražských restaurací.

26.12.2023 v 7:07 | Karma: 32,89 | Přečteno: 1500x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Čerti skutečně existují

Nemám na mysli tatínky nebo kamarády, kteří v čertovském převleku chodí 5. prosince navečer s Mikulášem a s andělem, ba ani rohatce z klasických českých pohádek. Myslím čerty skutečné, kteří doopravdy odnášejí hříšníky do pekla.

14.12.2023 v 14:34 | Karma: 35,51 | Přečteno: 2369x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Není nad to se pořádně nadlábnout

Dnes už nejsou v módě tak veliké porce jako dřív, protože do hospod nechodí tolik lidí, vykonávajících manuálně náročnou práci. Návštěvu restaurace je třeba pojmout též jako gastronomicky kulturní zážitek.

11.12.2023 v 14:34 | Karma: 29,31 | Přečteno: 895x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Taky budete muset požádat o změnu příjmení?

„Už sis rezervoval termín na matrice?“ Zeptal se mě kolega z práce a kamarád v jedné osobě, když jsme si spolu zašli na oběd. Jeho otázka mě zastihla s plnou vidličkou na půli cesty mezi talířem a ústy.

5.12.2023 v 14:34 | Karma: 30,61 | Přečteno: 1448x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Dáte si svatomartinskou husu?

Když jsem jako malý kluk pobýval u své babičky v Posázaví, tak jsem měl před těmihle velkými bílými opeřenci pořádný respekt. Moje prarodička je sice u chalupy neměla, ale občas jsem se s nimi setkával u jejích známých.

11.11.2023 v 7:07 | Karma: 27,83 | Přečteno: 851x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Jak jsem se nechal napálit v Bille

Tentokrát jsem se rozhodl ten čelákovický supermarket jmenovat hned v nadpisu. Občas o něm píšu, bývám spokojený zejména s obsluhou, ale nechávám ho v anonymitě, neb reklama jest zde zapovězená. Leč dneska to berte jako varování.

30.10.2023 v 14:34 | Karma: 45,99 | Přečteno: 17797x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Pravidelně využívám služeb profesionálek

V mládí jsem si to zkoušel dělat sám, ale co si budeme povídat, nikdy to nebylo to pravé. A tak mi nezbylo, než začít navštěvovat profesionálky. Za léta svého života jsem jich vystřídal celkem dost a dnes vám o nich povyprávím.

23.10.2023 v 14:34 | Karma: 30,20 | Přečteno: 1468x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Takhle to rozhodli Rakušáci, já s tím nemůžu nic udělat

„Tři banány, ne zelené.“ Přehodil jsem si brýle a hned u vstupu do nejmenovaného čelákovického supermarketu prostudoval nakupovací seznam, kterým mě vybavila manželka.

19.10.2023 v 14:34 | Karma: 31,81 | Přečteno: 1401x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Zpropadená flatulence

Pokud jste úzkoprsí, snadno se pohoršíte a nemáte rádi jadrnější humor, tak tenhle pokleslý článek radši ani neotvírejte a vraťte se k nějakému politickému povídání, kterého je tady habaděj. On totiž bude o, nu, však uvidíte.

16.10.2023 v 14:34 | Karma: 28,68 | Přečteno: 917x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Překvapivý důsledek očkování proti covidu

„Radši se ke mně moc nepřibližuj, ať nechytíš babičkovskou nemoc!“ Varovala mě kamarádka Lenka, když jsem ji letos zjara potkal. Instinktivně couvla, dala si ruku před ústa, zakašlala a nenápadně si otřela nos kapesníkem.

17.9.2023 v 7:07 | Karma: 30,79 | Přečteno: 1199x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Jak jsem zkolaboval při alternativní operaci

Psal se začátek devadesátých let, doba, v níž k nám spolu s nedávno nabytou svobodou vtrhli i nejrůznější šarlatáni. Říkali tomu alternativní medicína a tvrdili, že dokážou provádět operace bez jediného řezu skalpelem.

24.8.2023 v 14:34 | Karma: 26,23 | Přečteno: 1003x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Záludnost solárních panelů

Co si myslíte, že udělají dva chlapi, když jejich manželky odjedou a oni zůstanou samotní? Zaradují se z čerstvě nabyté svobody, brnknou si a vyrazí... Ale kdepak za ženskými, co vás nemá, prostě si spolu skočí na jedno orosené.

1.7.2023 v 7:07 | Karma: 28,51 | Přečteno: 1005x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Čeština je nejkrásnější jazyk na světě

„Chápu, že ruštinu nemáš rád, ale naučit se ji musíš, přece se kvůli těm hloupejm okupantům nenecháš vyhodit!“ Tenkrát, když mi na konci třeťáku na střední hrozila pětka z „jazyka našich bratrů,“ se můj tatínek opravdu naštval.

28.6.2023 v 14:34 | Karma: 28,20 | Přečteno: 811x | Diskuse| Společnost