Jan Pražák VIP

Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.

Jan Pražák

Desatero kočičích přikázání

Všemocná bohyně Bastet stvořila kočku k obrazu svému. Pohlédla na své dílo, spokojeně zavrněla a zamyslela se nad otázkou, kdo se bude o kočku starat. Poté se mlsně olízla a stvořila člověka k tomu, aby kočce sloužil.

4.3.2024 v 14:34 | Karma: 27,38 | Přečteno: 1073x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Pražák

Tohle je moje území a já nehodlám tolerovat, abys mi sem lezl!

Už toho mám dost, to si jako vážně myslíš, že se tě budu bát? Tak to teda ani náhodou, koukej mazat, odkud jsi přišel nebo si to s tebou pěkně zostra vyřídím, jakože se Magdaléna jmenuju!

23.2.2024 v 14:34 | Karma: 25,35 | Přečteno: 1005x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Pražák

Mezi námi chlapy

Jmenuji se Thor a jsem německý ovčák. Spoustu let jsem hlídal jeden tovární areál, ve kterém lidé vyráběli nějaké stroje. Mým působištěm byl dvůr mezi budovami, oddělený plotem od okolního světa.

14.2.2024 v 14:34 | Karma: 31,89 | Přečteno: 846x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Arture, ty rošťáku, ty se mi snad zdáš!

Nebudu ten šumavský penzion jmenovat, sice by si to zasloužil, ale reklama zde není povolená. Řeknu jen, že šlo o rodinný podnik nedaleko Kašperských hor, ve kterém jsme se stavili loňského podzimu na pár dní v rámci dovolené.

24.1.2024 v 14:34 | Karma: 27,91 | Přečteno: 815x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Vítejte do klubu bláznů

Dříve, než vám prozradím, proč i vy, jste-li podobně postižení jako já, zrajete pro svěrací kazajku, nabízím krátkou reportáž z umísťovací výstavy útulkových koček, která se konala uplynulou sobotu v pražské botanické zahradě.

14.11.2023 v 14:34 | Karma: 24,85 | Přečteno: 821x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Pražák

Navrátilec

„Prosím tě, mohl bys mi pomoct nebo aspoň poradit? Ty se v tom vyznáš, máš kontakty a já vůbec nevím, co si mám počít.“ S těmito slovy se na mě obrátila moje kamarádka Míla a já neměl nejmenší tušení, oč jí vlastně běží.

5.11.2023 v 7:07 | Karma: 24,86 | Přečteno: 818x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Pražák

Že prý neumím psát

Hrubě nesouhlasím s názorem, že neumím psát a protestuji proti takovému nařčení, i když zaznělo jen nepřímo. Však já vám ještě ukážu, zač je toho loket, za kolik prodávají v Pardubicích perník. Jen počkejte!

10.10.2023 v 14:34 | Karma: 22,94 | Přečteno: 754x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Pražák

Tříbarevky

My tříbarevné kočky o sobě tvrdíme, že jsme něco jako čtyřnohé blondýny. Vůbec ne hloupé, jak někteří s oblibou říkají, ale svérázné, každá z nás trochu jinak. Kdo kdy měl s nějakou co do činění, ví své.

1.10.2023 v 7:07 | Karma: 22,94 | Přečteno: 570x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Pražák

Každej den minimálně jeden exkrement!

Věta byla vyřčena s krajní nelibostí a slovo exkrement bylo nahrazeno daleko jadrnějším synonymem. V jádru šlo o neustále se opakující spor nesmiřitelných skupin pejskařů a nepejskařů.

25.9.2023 v 14:34 | Karma: 31,76 | Přečteno: 2890x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Protivná Elektra

Dávejte si na mě bacha, dovedu být pěkně protivná, a když uděláte něco, co mi nejde pod fousy, tak po vás vyjedu a poškrábete se o mě. Ale jinak vás mám ráda a nedám na vás dopustit, zvlášť když se o mě tak pěkně staráte.

20.9.2023 v 14:34 | Karma: 22,48 | Přečteno: 771x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Pražák

Chlap míní, dáma mění

Nesouhlasíte? Však nemusíte. Nicméně já toto pravidlo považuji za obecné a na vlastní kůži jsem se s ním setkal už mnohokrát. Naposled dokonce v podobě, že onou dámou, která změnila mé plány, ani nebyla moje zákonná manželka.

11.9.2023 v 7:07 | Karma: 24,39 | Přečteno: 993x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Pražák

Jana a Charlie

Našli se, dali se dohromady a nějaký čas byli spolu šťastní. Potom ji on zničehonic opustil, ona to obrečela, ale přesto na něj ráda vzpomíná a přeje mu spokojený život. Banální příběh dvou lidí? Ale kdepak, nechte se překvapit.

29.5.2023 v 14:34 | Karma: 25,56 | Přečteno: 901x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Pražák

Zpověď starého kocoura

Dřív než vám povyprávím dnešní příběh, položím vám jednu záludnou otázku. Máte rádi kočky? Jasně, chlapi, to já taky, ale tak jsem to nemyslel, měl jsem na mysli chlupaté drápkaté předoucí kočky čtyřnohé.

19.5.2023 v 14:34 | Karma: 24,78 | Přečteno: 697x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Pražák

Je kočka chytřejší než policajt?

Co myslíte, kdo je chytřejší, kočka nebo policajt? Samozřejmě, že kočka, podle letitého vtipu policajti musejí chodit ve dvou, protože jeden umí jen číst a ten druhý pro změnu jen psát. A kočka? Ta obé hravě zvládne najednou.

7.2.2023 v 14:34 | Karma: 26,07 | Přečteno: 921x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Drsňák pečovatel

Minule jsem byl pořádně naštvanej, když mě ten člověk, pod jehož registrací píšu svoje výtvory, donutil, abych za něj napsal pozvánku na umísťovací výstavu. Dneska jsem tomu docela rád, můžu si u toho trochu odpočinout.

29.1.2023 v 7:07 | Karma: 23,11 | Přečteno: 795x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Pražák

Kavárenský povaleč

Chtěli byste být kavárenským povalečem a celé dny jen tak líně vysedávat v teple nad voňavým nápojem? Dříve než necháme Alberta, aby nám vyprávěl svůj příběh, podívejme se na reportáž z umísťovací výstavy.

21.11.2022 v 14:34 | Karma: 25,98 | Přečteno: 990x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Pražák

Kočičí dáma

Víte, jaký je rozdíl mezi plemennou kočkou, žijící u chovatelů, obyčejnou kočkou, o níž se stará někdo, kdo ji má rád a opuštěnou kočkou, o kterou nikdo nestojí, která je bez domova a přežívá ze dne na den?

12.11.2022 v 7:07 | Karma: 28,21 | Přečteno: 989x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Pražák

Stará dáma a kočka

Ne nadarmo se říká, že zvíře se může člověku stát nejbližším společníkem a nejlepším přítelem, je to životem mnohokrát prověřená pravda. Než se však k jednomu takovému příběhu dostaneme, vypravme se spolu na umísťovací výstavu.

28.9.2022 v 7:07 | Karma: 25,59 | Přečteno: 733x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Pražák

Kočkoblog

Nevím kam dřív skočit, a jestli to takhle půjde dál, tak snad zabiju to individuum, který mi umožňuje, abych pod jeho registrací psal svoje články. To vám garantuju, jakože se Zrzek jmenuju a jsem drsnej kocour s půlkou ocasu.

16.9.2022 v 14:34 | Karma: 26,86 | Přečteno: 857x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Pražák

Drsňákova výchova

Čím víc se blíží termín, kdy má naše záchranářova dvounohá samička Vlasta vrhnout mladý, tím víc stoupá v naší smíšený rodině nervozita.

8.8.2022 v 14:34 | Karma: 23,29 | Přečteno: 824x | Diskuse| Ostatní