Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Postelová intrika

„Promiň, Honzo, jestli se ti nelíbím, rovnou mě pošli pryč, ale dneska jsem se schválně oblíkla tak, abys viděl, jak jsem tlustá.“ Maruška se postavila ke stolku v kavárně, upřeně na mě pohlédla a výhružně dala ruce v bok.

Popravdě řečeno, nevěděl jsem, jestli si ze mě dělá legraci nebo to myslí vážně.

„Koukni sem!“ poplácala si z obou stran dlaněmi na své zaoblené široké boky, nádherně obepnuté slušivými šaty, zdobenými drobnými květy světlemodrých pomněnek. „A pořádně si mě prohlídni, aby sis mě příště nespletl s almarou.“

„Ukaž, dej sem ruku!“ Vzala mi ruku a než jsem se stačil vzpamatovat, položila ji na kvítky na svém hebce měkoučkém břiše. „Cejtíš ty strašný faldy?“

„A teď mě pozorně sleduj, jak vypadám zezadu!“ Maruška se zvolna otočila kolem své osy a umožnila mi celých několik nekonečně dlouhých vteřin vstřebávat očima její plnoštíhlou krásu. „Vypadám jako koráb. Ledoborec, no ne?“

A už bylo jasno. Marušce někdo něco udělal, nějak ji urazil a ona ode mě teď očekává, abych to nějak spravil. Rád pro tuhle svou barokní blonďatou kamarádku zkusím něco udělat a budu stejně přímočarý jako ona, aby mi možná nakonec prozradila, oč vlastně jde.

„Maruško, tak už si konečně sedni a vteřinu počkej, než nám objednám kafe s větrníkem.“

„Ne, větrník dneska rozhodně ne, Honzo.“

„Větrník rozhodně ano a dneska zvlášť, protože potřebuješ zaobalit nervová zakončení, A bez odmlouvání, prosím.“

Ještě jsem tu krásnou dámu chvilku napínal a teprve, když si s těžko skrývaným gustem uďobla první malé sousto z té sladké pochoutky, tak jsem spustil: „Maruško, copak tohle se dělá? Takhle se vyštafírovat před ženatým chlapem, o kterým víš, jak se mu líbíš? Předvést se před ním v plný parádě i s otočkou a dokonce ho přimět, aby tě pohladil na břiše. Máš vůbec rozum? No, máš jedinou kliku, žes mi tu ruku nepoložila vejš nebo níž, to už bych byl vážně ztracenej. Kdybys neměla Frantu a já Soňu, tak bych tě teď z fleku popadnul, odvedl si tě někam, kde bychom měli romantický intimní soukromí a tam... A dost! Radši mi řekni, co se vlastně stalo.“

Chytla se, holka zlatá. Úvodní výhružný výraz vyměnila za potěšený úsměv a na moment se zarazila, aby si mohla posloužit douškem kávy a pořádným soustem větrníku. A pak už konečně spustila tónem, v němž se jí stěží dařilo maskovat pobavenost:

„Víš, Honzo, za všechno může Franta. Dlouho jsem ho ukecávala, že musí něco udělat s naší koupelnou, protože tam na sebe ráno pořádně nevidím, když ze sebe dělám člověka. Pořád to odkládal, že nemá čas a až když jsem mu minulej pátek řekla, že pojedu o víkendu za maminkou, tak prohlásil, že se do toho teda pustí. Prej budu koukat a ani to tam nepoznám. No a v neděli večer mě čekalo doma fakt překvapení, Honzo. Udělal to pěkně, to mu nemůžu upřít, čerstvě vymaloval, místo starýho světla nainstaloval nový bodovky a vedle sprcháče, dal obrovský zrcadlo, prej abych se v něm pořádně viděla, když se krášlím.“

Maruška se na chvilku zarazila, aby nabrala dech na rozhodující fázi hodnocení Frantova výtvoru. Pak udělala pravou rukou ve vzduchu obdélník a levou máchla shora z několika směrů k té pravé: „Honzo, ty bodovky tak prudce svítěj do toho obrovskýho zrcadla, až se to odráží po celý koupelně. Když ráno vylezu ze sprcháče a vidím v něm tuhle svou figuru (přejela si rukama před sebou odshora až dolů), tak bych nejradši utekla zpátky do pelechu a zůstala tam celej den, aby se na mě nikdo nemusel koukat. To mi ten pacholek určitě udělal naschvál.“

Dostal jsem nápad. Ďábelský nápad, který když vyjde, tak rozežene všechny chmury téhle ženské, co sedí naproti mně. Ale když nevyjde, tak se na mě Maruška naštve a bude konec našich posezení nad šálky kávy s lahodnými sladkými zákusky. Frantu znám, můžu u něj vsadit na chlapskou soudržnost, tak to zkusím:

„Maruško, to si piš, že to Franta udělal naschvál. Je to tvůj manžel, ty se mu po těch létech líbíš čím dál víc a on tam na tebe v tý koupelně chce pořádně vidět, aby tě mohl obdivovat, jak jsi krásná.“

„Děláš si ze mě srandu, Honzo?“

„Ne, Maruško, nedělám, jsem taky ženatej a vím svý. Řekni mi, co má Franta na tobě rád. Lehoučkou průsvitnou krajkovou noční košili, nějaký rajcovní prádýlko nebo něco podobnýho?“

„Honzo, co to plácáš?“ Zeptala se Maruška zmateně. Pak jí to začalo pomalu docházet a nasadila opatrný rozpačitý tón: „No, asi tu noční košili... Ale proč se mě na to ptáš?“

„Maruško, tak si toho Frantu vyzkoušej a uvidíš, že mám pravdu. Udělejte si příjemnej večer, dejte si vínko a trochu si povídejte. Než půjdete spát, tvař se tajuplně, vem si na sebe tu noční košili, ve který se Frantovi tolik líbíš a pak ho jakoby náhodou zavolej k sobě do koupelny s tím velikým zrcadlem, osvětleným těma prudkejma bodovkama. A teď už se mě na nic se mě neptej, však víš, kam mířím.“

Maruška se tvářila pochybovačně, ale byla nalomená. Už neprotestovala proti své postavě, ani proti Frantově nové úpravě jejich koupelny a když jsme se loučili, věnovala mi rozpustilý pohled s náznakem očekávání věcí příštích. První půlka plánu tedy snad vyšla, ale teď mě čekal rozhodující telefonát.

Jakmile mi Maruška zmizela za rohem, zavolal jsem Frantovi a doufal, že ho nenatrefím v hospodě, kde se rozhodl strávit příjemný večer. Ozval se mi, když akorát přišel domů a měli jsme spolu celkem dlouhý rozhovor. Než jsem se stačil dostat k tématu, tak se mi Franta svěřil, že chtěl udělat Marušce radost a předělal pro ni koupelnu tak, aby se jí líbila. Ale že mu teď Maruška kvůli tomu připadá nějaká naštvaná a on neví proč.

Franta je kámoš, kluk, na kterého je spolehnutí a který nezkazí žádnou legraci. Jenomže na Marušce mu hrozně záleží a trápí ho, když se na něj ona zlobí, zvlášť když nezná důvod. Tak jsem mu to celé povyprávěl o těch silných bodovkách, zrcadle, před kterým se v tom světle cítí Maruška nesvá a nevynechal jsem ani tu krajkovou noční košili. Frantovi se zjevně ulevilo. Začal se mi smát, že to bylo z toho telefonu slyšet tak, až se na mě jakási upjatá dáma na stanici tramvaje pohoršeně podívala a zamračila. Nakonec Franta zvážněl a spěšně ukončil hovor: „Honzo, tak jo. Teď musím končit, skočím pro kytku a nějaký fajnový víno, abych byl zpátky, než ta moje dorazí. A pak jí v tý její krásný noční košili připravím takovej večer, že na něj dlouho nezapomene.“

Nebudu zapírat, nejdřív jsem se bál, abych něco nezvoral a ti dva se nakonec kvůli mému bláznivému nápadu nepohádali. Ale teď už to vypadalo nadějně a když se mi Maruška druhý den ráno ozvala z práce telefonem, měl jsem z toho celého dobrý pocit. Řekla mi: „Honzo, tohle ti nedaruju. Až do noci jsme se ti s Frantou smáli, jakej seš intrikán. Jsem z toho nevyspalá a jestli teď něco zvořu na těch novejch fakturách, tak to bude tvoje vina. Ale jedno ti povím, vy chlapi jste všichni stejný. Franta byl po tom vínku, po mý noční košili a po tý posteli tak hezky tvárnej, že by mi byl schopnej snýst modrý z nebe. Ne, neboj, to jsem po něm nechtěla, jenom mi musel svatosvatě slíbit, že ještě dneska skočí do krámu a ty ostrý bodovky vymění za slabší. Jo a na příště máš u mě kafe s pořádným zákuskem. Ale ne, že mě budeš zase ukecávat, já sama si dám jenom maličkej.“

Autor: Jan Pražák | pátek 17.1.2020 14:34 | karma článku: 28,74 | přečteno: 1081x
  • Další články autora

Jan Pražák

Obchodník musí umožnit platbu v korunách a do určité výše i v hotovosti

„Honzo, líbilo by se ti, kdybychom místo korunami platili eury a navíc jenom bezhotovostně?“ Položila mi Maruška nečekanou otázku, jakmile jsme si lokli kávy a dali první sousto větrníku v naší oblíbené cukrárně.

18.4.2024 v 14:23 | Karma: 24,69 | Přečteno: 753x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Zpověď dominantního muže

Nalézt si v dnešní době ženu, která by se mi ve všem podřizovala, nebylo jednoduché. Zkoušel jsem to asi se třemi, ale pokaždé to skončilo krachem, jakmile poznaly, že nemůže být po jejich, tak mě dříve či později opustily.

15.4.2024 v 14:31 | Karma: 23,47 | Přečteno: 863x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Příběh bisexuální ženy

„Jakube, šel bys se mnou na rande?“ Zvedl jsem oči od monitoru, poodjel se židlí kousek dozadu a překvapeně se podíval na Markétu. Od své kolegyně bych čekal prakticky cokoli, ale takovou otázku rozhodně ne.

12.4.2024 v 15:15 | Karma: 24,78 | Přečteno: 918x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Hrátky s krásnou dámou

Lidi, tak si rádi hrajete? Pánové s krásnou ženou a dámy s charizmatickým mužem? Tak si tedy pojďte pohrát, ale nebojte, nebude to nijak lechtivě erotické. Budeme si hrát s dámou z nejkrásnějších, s naší košatou mateřštinou.

9.4.2024 v 14:34 | Karma: 30,23 | Přečteno: 2392x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Frajeři na silnicích

„Ta ženská mi tam snad vážně vletí!“ Zatrnulo mi za volantem, když jsme na počátku Velikonoc jeli do Čelákovic doplnit poslední sváteční proviant. A taky že jo, vůbec se nerozhlídla a nasáčkovala se s bicyklem těsně přede mě.

6.4.2024 v 7:07 | Karma: 35,93 | Přečteno: 2675x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Já ti to do smrti neodpustím, táto!

V pětačtyřiceti létech jsem se zbláznil, stalo se mi to, co se občas stává nezodpovědným mužům. Odešel jsem od manželky a od třináctileté dcery, a dal jsem se dohromady s ženou, která byla o dvacet let mladší než já.

3.4.2024 v 14:34 | Karma: 32,15 | Přečteno: 1383x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Pán už ten páreček nebude jíst?

Pamatujete se na automat Koruna, který stával dole na rohu pražského Václavského náměstí? Bylo tam několik pultů s jídlem, výčep a podlouhlé stoly, u nichž se člověk mohl na stojačku rychle a většinou celkem chutně nadlábnout.

31.3.2024 v 7:07 | Karma: 29,28 | Přečteno: 1287x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Mají mít staří lidé přednost?

Ráno jsem vstala levou nohou. Začalo to už předchozí večer, vnučka mi říkala do telefonu, že tam u nich přepadl nějaký mladý mizera staříka, který sotva chodil. Okradl ho a srazil na zem, až si ten pán pohmoždil ruku a odřel tvář.

28.3.2024 v 14:34 | Karma: 40,22 | Přečteno: 7858x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Máte rádi českou klasiku?

Pokud čekáte duchaplné povídání o velikánech české klasické literatury nebo hudby, tak vás bohužel zklamu. Budeme se věnovat něčemu daleko přízemnějšímu, leč možná o to příjemnějšímu. Čemuže tedy? No přece jídlu.

25.3.2024 v 14:34 | Karma: 27,87 | Přečteno: 905x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Jak musela jít Maruška kvůli Frantovi na kožní

„Dneska na mě budeš muset být strašně opatrný a hýčkat si mě jako v bavlnce, jako kdybych byla porcelánová panenka,“ varovala mě Maruška, když jsme si telefonicky domlouvali popracovní schůzku v cukrárně.

22.3.2024 v 14:34 | Karma: 26,98 | Přečteno: 1115x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Jak jsem prchl z postele do skříně

Jaro bylo v plném proudu, já se pilně připravoval na maturitu a byl jsem beznadějně zamilovaný. O to víc, když objekt mé lásky spolužačka Blanka na sklonku zimy podlehla mým svodům a dala mi vše, co jen může holka klukovi dát.

19.3.2024 v 14:34 | Karma: 28,30 | Přečteno: 957x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Jestli nevíte co s časem, cestujte s Českými drahami

„Pokud ti to nebude vadit, já pojedu už v úterý, budu fotit a ty za mnou za dva dny dorazíš,“ informovala mě má zákonná manželka, když jsem si na čtvrtek a pátek naplánoval kratičkou dovolenou v malebném Klášterci nad Ohří.

16.3.2024 v 7:07 | Karma: 28,09 | Přečteno: 892x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Odmítla jsem se vyspat se šéfem a dostala jsem vyhazov

„Majko, uvařila bys mi kafe, prosím tebe? Já jsem fakt naštvaná. Vždyť jsem teďka úplně vyřízená!“ Zprudka jsem se posadila na židli u kuchyňského stolu své sousedky a kamarádky v jedné osobě.

13.3.2024 v 14:34 | Karma: 28,85 | Přečteno: 1116x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Rozruch na dámském WC

„Tak teda jo, ukecal jsi mě a půjdu s tebou. Ale budeš mě muset obskakovat a nesmíš se mi smát,“ pravila Maruška do telefonu, když mi po dlouhém přemlouvání konečně kývla na další schůzku nad kávou a větrníkem.

10.3.2024 v 7:07 | Karma: 38,21 | Přečteno: 5024x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Vysadila jsem antikoncepci, Jirko, promiň

Vím, že to ode mě nebylo vůči manželovi Zdeňkovi fér. A asi mě neomlouvá ani fakt, že byl mým prvním a před milencem Jirkou jediným milostným partnerem. Byla jsem zkrátka taková hodná holka do doby, než se mi zbláznily hormony.

7.3.2024 v 14:34 | Karma: 38,33 | Přečteno: 6611x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Desatero kočičích přikázání

Všemocná bohyně Bastet stvořila kočku k obrazu svému. Pohlédla na své dílo, spokojeně zavrněla a zamyslela se nad otázkou, kdo se bude o kočku starat. Poté se mlsně olízla a stvořila člověka k tomu, aby kočce sloužil.

4.3.2024 v 14:34 | Karma: 27,38 | Přečteno: 1070x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Pražák

Taky živíte svého důchodce?

Určitě znáte takové ty trafiky s rozšířeným sortimentem, v nichž se krom kuřiva, tiskovin, balených baget a nápojů prodává všechno možné. Například školní potřeby, nějaké hračky, trochu té techniky, a tak dál.

1.3.2024 v 14:34 | Karma: 43,88 | Přečteno: 5226x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Malá zvědavka v pekařství

Cestou z práce mě nemilosrdně přepadla mlsná, a tak jsem se stavil na hořkého turka s křupavou škvarkovou plackou v pekařství u autobusového nádraží na Černém Mostě. Místní společnost se mi postarala o téma k pobavení i zamyšlení.

26.2.2024 v 14:34 | Karma: 32,57 | Přečteno: 1207x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Tohle je moje území a já nehodlám tolerovat, abys mi sem lezl!

Už toho mám dost, to si jako vážně myslíš, že se tě budu bát? Tak to teda ani náhodou, koukej mazat, odkud jsi přišel nebo si to s tebou pěkně zostra vyřídím, jakože se Magdaléna jmenuju!

23.2.2024 v 14:34 | Karma: 25,35 | Přečteno: 1004x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Pražák

Jak bezdomovec nafackoval úředníkovi

„Promiň mi zpoždění, ale jestli chceš udělat dobrý skutek pro jednu mokrou a naštvanou starou tlustou ženskou, tak jí objednej panáčka becherovky, ať se trochu vzpamatuje. A sobě taky, aby v tom nebyla sama.“

20.2.2024 v 14:34 | Karma: 27,73 | Přečteno: 1082x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,15
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.