Jan Pražák

Miluji ji a nic s tím nenadělám

19. 08. 2017 21:01:20
Miluji ji pro její krásu a vždy, když mě k sobě přijme, tak jsem šťastný. Je stále stejná a přitom pokaždé úplně jiná, plná tajemných zákoutí. Má po těle i pár šrámů, nad kterými mé srdce krvácí.

Ne, není to žena, jak by se mohlo zdát z mých prvních řádků. Je to Šumava, láska má veliká. Ale už dosti slov, máte-li chuť, pojďte ji chvilku tiše obdivovat se mnou.

Hraběcí Huť

Hamerský potok

Tříjezerní slať

Chalupská slať

Jelení výběh nad Kvildou

Bučina

Odpusťte mi mou dnešní mlčenlivost. Jen jsem se trochu nostalgicky zasnil nad svou velkou láskou, kterou jsem dnes ráno opustil. Naštěstí jenom na čas, byla tak nádherná, že se k ní určitě zase vrátím.

Autor: Jan Pražák | karma: 22.13 | přečteno: 560 ×
Poslední články autora