Kočičiny

Jan Pražák

Drsňák pečuje o nenarozený děcka

Vlasta, samička našeho dvounovýho záchranáře je kousek za půlkou svý březosti a nedovedete si představit, co to s tím naším chlapem dělá. Ale já mu to nakonec nemám za zlý, vždyť jde o jeho první mláďata.

31.5.2022 v 14:35 | Karma článku: 22.25 | Přečteno: 696 | Diskuse

Jan Pražák

Jak drsňák zatočil s porodní bábou

Lidský samičky to mají každopádně složitější než naše kočičí. Když chtějí vrhnout mladý, potřebujou k tomu jet do speciální nemocnice a učinit tak s pomocí doktorů. Ty naše si jen najdou klidnej pelíšek a tam si to odbydou.

10.4.2022 v 7:07 | Karma článku: 28.15 | Přečteno: 1087 | Diskuse

Jan Pražák

Drsňák a slepice

My čtyřnohý dost těžko chápeme, jaký věci dokážou lidi vymyslet, když čekají mláďata. Záchranář s Vlastou už věděli, že budou mít dvojčata, ale jim to asi nestačilo a aby nás tu nebylo málo, museli si ausgerechnet pořídit slepice.

17.3.2022 v 14:33 | Karma článku: 28.00 | Přečteno: 788 | Diskuse

Jan Pražák

Drsňák a těhule

Co pamatuju, tak dvounožec záchranář, u kterýho bydlíme s jezevčíkem Ferdou, bejval vždycky pěkně tvrdej chlap, kterej si dokázal poradit s každým problémem. Ale co jeho samička začala bejt březí, tak se úplně změnil.

22.1.2022 v 18:18 | Karma článku: 27.68 | Přečteno: 950 | Diskuse

Jan Pražák

Jak jsem smrtelně urazil francouzskou dámu

„Jak se vůbec opovažuješ na mě sahat, ty drzej sprosťáku?!? Jestli toho okamžitě nenecháš, spočítám ti to takovým způsobem, že budeš proklínat den svýho narození!!!“

29.12.2021 v 14:36 | Karma článku: 26.86 | Přečteno: 1139 | Diskuse

Jan Pražák

Zrzkovy Vánoce

Teda řeknu vám otevřeně, že někdy je pro nás čtyřnožce celkem dost těžko pochopitelný lidský počínání. Tak třeba období, kterýmu říkají Vánoce a při němž dělají věci, nad kterejma nám s Jezevčíkem Ferdou zůstává rozum stát.

23.12.2021 v 14:32 | Karma článku: 28.64 | Přečteno: 711 | Diskuse

Jan Pražák

Drzej mlaďas

Nedovedete si představit, jak strašně mě ten drzej mladej fracek naštval. Zčistajasna se přede mnou zjevil, začal mi nadávat do plesnivejch dědků a ve tváři měl výraz, že se snad do mě pustí.

26.11.2021 v 14:34 | Karma článku: 28.05 | Přečteno: 1108 | Diskuse

Jan Pražák

Bez náhubku

Pokud hledáte nějaké výbušné politické nebo společenské téma, tak jděte raději o dům dál. Tenhle článek je o lidech a o psech, o vypočítavosti a o prostotě, a taky o jednom úplně obyčejném přátelství.

2.11.2021 v 14:35 | Karma článku: 27.98 | Přečteno: 743 | Diskuse

Jan Pražák

Dobrý člověk ještě žije

Tenhle článek bych chtěl pojmout jako velké poděkování. Komu a za co? No přece dobrým lidem, kteří tu žijí mezi námi. Přestože se o nich prakticky neví, nejsou jim lhostejné osudy ostatních.

18.10.2021 v 14:32 | Karma článku: 24.50 | Přečteno: 685 | Diskuse

Jan Pražák

Stará žena mi zachránila život

Vážení kočkomilní čtenáři, pokud nevíte, co budete dělat příští sobotu, tak odteďka máte program. Jestli jste však skuteční kočičí srdcaři a už nějaké plány máte, tak se vám je pokusím tímhle článkem změnit.

9.10.2021 v 18:18 | Karma článku: 23.80 | Přečteno: 695 | Diskuse

Jan Pražák

Kluk s prakem

S chutí lovím drobný potvory, který běhaj po zemi, zbavuju náš domek a zahradu protivnejch hlodavců. Ale co lítá ve vzduchu, to mám od našeho dvounohýho záchranáře zakazaný, a protože chci mít klid, tak tohle pravidlo dodržuju.

29.9.2021 v 14:36 | Karma článku: 27.42 | Přečteno: 696 | Diskuse

Jan Pražák

Kotěcí hrátky aneb není cirkus jako cirkus

Při slově cirkus se některým lidem zježí vlasy zlostí a představí si zanedbaná zvířata, násilím donucovaná k vystupování před publikem. Dnes se však podívejme na takový cirkus, ve kterém lidé ohroženým zvířatům pomáhají.

21.8.2021 v 20:07 | Karma článku: 24.41 | Přečteno: 588 | Diskuse

Jan Pražák

Tak kdo tady vlastně poroučí?

Jak jsem starej, tak jsem blbej. Bylo svěží ráno, sluníčko mě vytáhlo ven a já si udělal menší trestnou výpravu za myšima. Přeskákal jsem pár plotů až do parčíku na konci ulice a chtěl jsem si chytnout chutnej nášup po snídani.

21.7.2021 v 14:35 | Karma článku: 27.89 | Přečteno: 947 | Diskuse

Jan Pražák

Jak drsňák Zrzek nesežral andulku

„Kluci promiňte, zachoval jsem se neprofesionálně a navíc vám nesu dáreček, kterej se vám asi nebude moc líbit, zvlášť tobě, Zrzku,“ řekl mně a jezevčíkovi Ferdovi před nedávnem náš dvounohej záchranář při návratu ze šichty.

24.6.2021 v 14:33 | Karma článku: 24.29 | Přečteno: 605 | Diskuse

Jan Pražák

Mohu se podle zákona oženit se svou kočkou?

Zní vám to divně? Pak jste sto let za opicemi a vězte, že moderní a veskrze korektní svobodná volba výběru partnerů pro uzavření manželství dorazí v dohledné době i k nám. Čím dřív, tím líp, ať nezaostáváme za světem.

7.5.2021 v 20:44 | Karma článku: 30.34 | Přečteno: 974 | Diskuse

Jan Pražák

Jak drsňák s Ferdou vychovávali malý děcko

Ještě jsem vám asi neříkal, že náš dvounohej záchranář má sestru s malým děckem, která bydlí v daleko větším městě, než je to naše. Jednou za čas svýho potomka sebere a zajede si sem k nám na pár dní odpočinout.

25.4.2021 v 18:18 | Karma článku: 25.44 | Přečteno: 707 | Diskuse

Jan Pražák

Dobrman

Poprvé jsme se s tím hafanem setkali asi před třema tejdnama. Náš dvounohej záchranář si to špacíroval s mým kámošem jezevčíkem Ferdou zpátky z procházky a já je pozoroval ze sloupku našeho plotu, jak je mým dobrým zvykem.

16.3.2021 v 14:36 | Karma článku: 27.28 | Přečteno: 830 | Diskuse

Jan Pražák

Drsnej policajt

Fakt by mi nepřišlo na mysl, že já starej zrzavej drsnej kocour s půlkou ocasu budu někdy dělat policajta. Ale když mě o to požádal náš dvounožec záchranář, jehož rodiče se dostali do průšvihu, tak jsem to nedokázal odmítnout.

22.1.2021 v 14:34 | Karma článku: 25.44 | Přečteno: 703 | Diskuse

Jan Pražák

Tohle je silný kafe i na drsňáka

Lidi jsou hodně zvláštní zvířata a já jim v některejch věcech vážně nerozumím. Třeba v tom, proč se jednou do roka úplně zblázněj, dělaj šílenej kravál a ještě si u toho některý z nich dobrovolně utrhávaj prsty a pálej obličeje.

29.12.2020 v 14:36 | Karma článku: 28.63 | Přečteno: 1424 | Diskuse

Jan Pražák

Nechte se naočkovat už teď!

Ne, nebojte se, nebude to o politice, ba ani o tom protivném viru. V této divné době šedých podzimních dnů a nejisté budoucnosti vás naočkuji obrázkovou vakcínou proti stresu a blbé náladě. Účast je pochopitelně dobrovolná.

10.12.2020 v 14:35 | Karma článku: 26.23 | Přečteno: 769 | Diskuse
VIP
Počet článků 2119 Celková karma 30.88 Průměrná čtenost 1302


Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.