Jan Pražák VIP

Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.

Jan Pražák

Jak dostat holku do postele

Postupů, návodů, úspěšných i neúspěšných pokusů, jak přimět svou vyvolenou, aby vlezla do vaší postele, bylo a dozajista ještě i bude popsáno bezpočet. Přesto věřím, že já jsem na vlastní kůži zažil jeden z nejkurióznějších.

23.11.2023 v 14:34 | Karma: 42,41 | Přečteno: 7662x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Starosti dvou pánů

Prvního jsme potkali v metru. Byl sobotní podvečer, jeli jsme na menší oslavu ve dvou do restauračního zařízení a seděli úplně na začátku jednoho vagónu na dvousedačce s výhledem na celý vůz.

20.11.2023 v 14:34 | Karma: 31,93 | Přečteno: 1097x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Synovská láska

Slovo mamánek, označující líné dospělé syny, kteří se od svých rodičů nechávají živit a ve všem obskakovat, nemám ráda. Můj Roman rozhodně takový nebyl, i když jsem mu ještě v jeho osmadvaceti létech vařila a prala.

17.11.2023 v 7:07 | Karma: 27,41 | Přečteno: 854x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Pouliční umělci

„Kdepak zkrásněla, leda tak zase o kousek zestárla.“ Odbyla Maruška nad šálkem kávy a větrníkem můj kompliment, že jsme se dlouho neviděli a ona je od té doby ve svých čerstvě odbarvených vlasech hezčí než kdy dřív.

8.11.2023 v 14:34 | Karma: 25,28 | Přečteno: 667x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Bucláček

Původně měl ten baculatý hrnek krásný barevný obrázek se stařičkou bugatkou, řízenou chlapíkem v kožené přilbě. Měl jsem ho od dětství, kdysi mi ho darovala babička a já ho pořád miloval, přestože už byl odřený a chybělo mu ouško.

27.10.2023 v 14:34 | Karma: 30,90 | Přečteno: 776x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Počkej!

Když se tak zpětně zamýšlím nad svým víc jak šedesátiletým životem, uvědomuji si, že jsem ho vlastně většinu pročekala. Strávila čekáním na něco, co buď vůbec nepřišlo nebo když nakrásně přece jen přišlo, tak mi přineslo zklamání.

13.10.2023 v 14:34 | Karma: 28,41 | Přečteno: 798x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Ošklivá protivná žena

Ta vyzáblá žena s prořídlými vlasy neurčité barvy a špičatým nosem, oděná do vybledlé beztvaré mikiny a utahaných pánských kalhot nebyla vůbec hezká. Celkový dojem nemohla vylepšit ani příjemným vystupováním.

7.10.2023 v 7:07 | Karma: 33,38 | Přečteno: 941x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Nebezpečná jablka

„Dorazím o chvilku později, zatím nám objednej jako dycky a k tomu panáčka. Díky a promiň.“ Pípla mi esemeska od Marušky ve chvíli, když jsem zároveň s pěti údery nedalekého kostelního zvonu usedal v naší oblíbené cukrárně.

4.10.2023 v 14:34 | Karma: 28,74 | Přečteno: 875x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Zamilované děti

Včerejšího brzkého rána jsem se probudil s vpravdě chmurnými myšlenkami. Den předtím mě shodou náhod zahltily informace o tom, jaké má lidské pokolení v současné moderní době nenadějné vyhlídky na přežití.

28.9.2023 v 7:07 | Karma: 27,07 | Přečteno: 680x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Tak si vem robertka!

Kdo nikdy nezhřešil, nechť hodí kamenem. Ani já bych hodit nemohla, sice jen jednou, ale udělala jsem to. Tedy záleží, jak to kdo vnímá, někdo bere za nevěru už pouhý úmysl, jiný až teprve kompletně dokonaný skutek.

23.9.2023 v 7:07 | Karma: 27,37 | Přečteno: 995x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Až se jednou zabiješ, tak se mi nechoď vybrečet na rameno!

Touhle sarkastickou větou mě počastovala moje manželka Helena, když jsem proti její vůli udělal něco, co ona považovala za krajně nebezpečné. Jenomže já to tak nebral, prostě jsem potřeboval občasný ventil z našeho soužití.

14.9.2023 v 14:34 | Karma: 39,66 | Přečteno: 3610x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Do háje, já čekám dítě s prostitutkou!

Vážený pane Přikryle, dovolte, abych Vás upozornil, že Vaše přítelkyně je bývalá prostitutka. Pokud mi nevěříte, vězte, že jako jeden z jejích klientů si dobře pamatuji na malé mateřské znaménko, které má vlevo u intimních partií.

8.9.2023 v 14:34 | Karma: 42,88 | Přečteno: 11673x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Rušení nočního klidu

„Je ti jasné, Honzo, že se taháš po cukrárnách se starou protivnou netolerantní bábou?“ Vypálila na mě Maruška otázku, sotva jsme se stačili pořádně usadit nad šálky turecké kávy a talířky s lákavými větrníky.

5.9.2023 v 14:34 | Karma: 25,26 | Přečteno: 1095x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Úraz

„Květuš, dneska se asi zdržím v práci. Budeme nakládat klády z poražených stromů na vagóny a je toho strašně moc, nečekej na mě s večeří.“ Do smrti nezapomenu na tahle Martinova slova, jimiž se se mnou loučil onoho osudného rána.

27.8.2023 v 7:07 | Karma: 32,07 | Přečteno: 1082x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Namyšlená ženská

„Byla bych ti povděčná, kdybys tentokrát přišel přesně, Honzo!“ Zdůraznila Maruška, když jsme se den předem po obědě domlouvali na odpoledním popracovním posezení u kávy a větrníku v naší oblíbené cukrárně.

18.8.2023 v 14:34 | Karma: 26,91 | Přečteno: 953x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

S ženami to prostě neumím

Bylo mi pětatřicet a žil jsem sám s osmiletým klukem. Skomírající manželství se mi před pár léty definitivně rozpadlo, nebudu zde rozebírat závislosti své bývalky, kvůli kterým přiřkl soud malého Jiříka do mojí péče.

15.8.2023 v 14:34 | Karma: 32,34 | Přečteno: 1109x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Pane, copak ty nemáš nožičky?

„Jsem ti říkal, abysme sem nejezdili, no ne? Pivo mají hnusný, večeře byla připálená, bude mi z ní blbě a zase se v noci nevyspím. Víš přece, že když nejsem ve svý posteli, tak nemůžu usnout. Je tady nuda, měli jsme zůstat doma.“

3.8.2023 v 14:34 | Karma: 42,18 | Přečteno: 6364x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Konečně jsi mi umřel

Sedím na terase penzionu, ucucávám kofolu z půllitru a koukám kolem sebe. Konečně po mnoha létech prožívám zas chvíle dovolené, kdy nemusím na nic myslet a můžu být sama sebou.

31.7.2023 v 14:34 | Karma: 32,84 | Přečteno: 1244x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Závist

„Já přece nemám za povinnost se ti z ničeho zpovídat, Honzo!“ Setřela mě Maruška, sotva jsme se usadili v pohodlných křesílkách naší oblíbené cukrárny. Z očí jí přitom zasršely blesky a bylo zřejmé, že se na mě opravdu zlobí.

28.7.2023 v 14:34 | Karma: 27,15 | Přečteno: 990x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Táta

„Ne, to je v pohodě, počkám na tebe vedle krámu u kafe na předzahrádce.“ V týdnu před dovolenou jsme si dali se Soňou spicha, že spolu dokoupíme pár drobností a ona mi teď volala, že nestihla autobus a jede až dalším.

25.7.2023 v 14:34 | Karma: 32,08 | Přečteno: 950x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Konverzace v posteli

Vynechme různá citoslovce hekání, jakož i šepoty a výkřiky, související se sexováním jako takovým. Zaměřme se na to, co si partneři říkají před a po aktu v průběhu let od útlého mládí až do věku hodně, hodně zralého.

22.7.2023 v 7:07 | Karma: 27,71 | Přečteno: 1035x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Absolutní rovnost pro všechny!

„Pepíku, budeš valit voči, ta je teda má! Představ si, že už chodí i do relaxační zóny, tak si ji koukej užít, než začne platit unifikovanej dres kód.“ Přivítal Jarda kolegu, známého milovníka žen po nuceném návratu z dovolené.

19.7.2023 v 14:34 | Karma: 25,93 | Přečteno: 889x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Románek

Eva a Rudolf byli tak rozdílní, jak jen dva lidé můžou být, ale přesto spolu strávili pětadvacet krásných let. Když se jejich syn odstěhoval, rázem jim ubyla spousta starostí a oba se začali daleko víc věnovat svým koníčkům.

16.7.2023 v 7:07 | Karma: 26,88 | Přečteno: 908x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Já přece nechlastám!

„Dokud nejsi plnoletá a nestojíš na vlastních nohou, tak za tebe rozhoduju já, a ty na ten potrat prostě půjdeš, abys mohla v klidu dostudovat!“ Zavelela moje matka, když jsem se jí svěřila, že jsem s Michalem v jiném stavu.

13.7.2023 v 14:34 | Karma: 37,88 | Přečteno: 4162x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Ty nejsi chlap, ty seš bačkora!

„Karle, strašně nerada si ti o to říkám, ale mohl bys mi pomoct, prosím? Ten můj moula mi nedává dost peněz a já prostě nedokážu utáhnout domácnost.“ Jiřina věnovala Karlovi prosebný pohled, a pak stydlivě sklopila oči.

10.7.2023 v 14:34 | Karma: 27,84 | Přečteno: 1101x | Diskuse| Společnost