Diskuse

Zpupné miminko

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Vidíš Honzo a já ty pračky aj. rozvážím u jedné legendární firmy až z padesátých let již tři roky. Za tu dobu jsem stihl vypozorovat, které se vozí nejčastěji do opravy, či rovnou do šrotu. Je s podivem, že poměrně renomované značky se vozí do opravy i ještě v záruce, ale hlavně těsně po ní. Jedna z těch méně renomovaných se do šrotu ani opravy kupodivu téměř nevozí a když, tak po 14 až 20ti letech. Napiš mi do mailu, co jste koupili a já vám nějaký "horoskop" vystavim:))

2 0
možnosti
Foto

Napisu a budu se bat Tve vestby, Romane😺

0 0
možnosti
PV

P92a11v27e68l 88V92é42b70r

26. 1. 2023 16:19

No, sice to není o mnou oblíbené Marušce, ale přesto alespoň potěším informací: Ono obávané pubertální období nastává dva dny po skončení záruky.

2 0
možnosti
Foto

Myslel jsem si to;-)

0 0
možnosti
Foto

;-DR^Čekala jsem nějakou zradu v nastavení programu. Protože dneska jsou už i pračky chytřejší než my.:-P

2 0
možnosti
Foto

Tak nez ja urcite😺

1 0
možnosti
Foto

Také pračky mají omezený životR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Jinak by vyrobci prisli na buben😺

0 0
možnosti
Foto

;-DR^

Jednou jsme koupili kávovar, kde se vkládaly takové ty kávové polštářky. Pár dní po tom jsem si dělala kafe a zdálo se mi takové vyblité. Usoudila jsem, že s kávovarem něco je. Naštěstí mě před akcí -odvézt "vadný" kávovar na prodejnu a totálně se ztrapnit, zachránilo to, že jsem se chtěla podívat, zda jsme nekoupili nějaké prošlé kafe. Zvedla jsem poklop a...Hm, záhada vyřešena. Já tam ten polštářek prostě zapomněla dát.;-D Připravila jsem si předtím hrnek, zmáčkla čudlík a tekla jen špinavá voda. Aha!

5 0
možnosti
Foto

Z toho si nic nedělej, já si pro změnu nedávno zalil vroucí vodou turka bez kafe;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 2125
  • Celková karma 31,34
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.