Foto

skvělý blog! Čeština je úžasný bohatý jazyk

Foto

Milý Jene, moc děkuji za tento článek o naší krásné mateřštině. Takových by mělo být stále víc, je to potřeba! Já ji zalévám, kypřím i přihnojuji, a nejvíc ze všeho mám ráda slova vřelá, těmi nešetřím.

Foto

Však Ty jsi v tom profesionálka, Zdeni a já si češtinu ve Tvých článcích rád užívám.

Foto

Moc pěkné

Hodně mě potěšilo, že si dnes ještě někdo dokáže s češtinou hrát jinak než že množné číslo je rodu mužského a hlavně i ženského. Viz např. hosté a hostky.

Bude to tím, že se neumí mazlit správným způsobem, asi.

Foto

Mazlení je krásné a strašně důležité, Zdeni

Foto

Jinak se mi zdá, že blogy v nové podobě sice ponechaly možnost hodnocení /plus, minus /, ale nefunguje to. Plusuji, ale nic. Asi se něco nedodělalo nebo rovnou podělalo.

Foto

Vypadá to, že těch dodělávek tam bude potřeba víc.

Foto

Někdy záleží i na chybějícím zájmenu. Už to dodělal nebo Už dodělal

Foto

Hlavně to nepodělat, a když se přece jen stane, nepodělat se z toho.

Foto

Já bych z toho nedělal zas takovou vědu.

IL

I35v44a12n25a 91L91a13n68c65e

10. 4. 2024 12:52

Čeština je krásná dáma, občas nevyzpytatelná a ráda se mi vysmívá: no, to jsi se zase předvedla, ty češtinářko.

Foto

Jo, přesně tak, taky jsem tam seknul chybu a všiml si jí až dnes

Foto

Čeština by měla nahradit angličtinu jako světový jazyk

  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,92
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.