Foto

Taky mě to čeká, ale po přečtení nevím, nevím

Foto

Na kožním jsem byl nedávno, pak doktor mi dusíkem vypálil na blavě útvar zvaný, stařecká piha

Foto

Rakvička a větrník to jistě minimálně hodně dorovnaly a Tvá společnost

Foto

Pre zdravie musíme veru všeličo vydržať.

Foto

Trpět se musí umět.

Já šel na podzim k panu doktoru kožnímu na banální prohlídku a odcházel jsem bez čtyřech znamének. Ovšem je pravda, že počkal, až zabere anestezie a ještě jsme si krásně během zákroku popovídali o psech. A sestřičku, takovou dámu někde mezi mým a Tvým věkem, jsem si naklonil, když jsem prokázal, že jsem si zapamatoval, že se jmenuje Ivetka. O tom když tak až někdy jindy.

Foto

Však napiš o Ivetce, snad nebude Blanka žárlit. 😺

VF

Díky za příjemné osvěžení. Jako vždy.

  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,59
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.