Foto

V úterý? To jsem byla vystřídána dvacet minut po pracovní době, neboť (zase) utekly slepice, a bylo 79 zásilek. Kadaň neznám, zato vím, kde je na Holešovicích Mekáč. Že jsem asi až v patnácti letech zjistila, že tahle stanice má dva východy, o tom radši mlčím.

Foto

Přiznám se, že pražský a vlastně ani žádný jiný moc neznám ani já, ani Soňa, nějak nám tenhle druh stravování nepřirostl k srdci. Do Kadaně jsme na skok zajeli včera, ale autem, ta je pěkná a stojí za to se tam vypravit.

Foto

I já miluji cestování vlakem, hlavně že to s evergreenem ČD dopadlo nakonec dobře

Foto

Ona Arriva je na tom kolikrát hůř :-))))))))), jsem zvědavý jestli se ozve nevěsta :-)))))))

IB

Krásné fotky, krásné město se zámkem a zrekonstruovaným kulturním domem.

Zdravím vás oba, snad jste si jarní pobyt užili

Foto

Díky, iri, bylo to krátké, ale fajn.

Foto

Jakožto celoživotní železniční člověk uznávám, že jsem se při čtení několikrát lehce uchectl. Snad si za to od Soně nevysloužím nějaké pokárání.

Foto

No nevím, nevím, musíš spoléhat na její benevolenci.

Foto

U nás je taká reklama, Slovenské dráhy-hory zážitkov. A je to pravda. Vďaka za tvoje brtké rozprávanie.

Foto

Co se týče železnice je to spolu s motorkou a kolem nejlepší dopravní prostředek co člověk kdy vymyslel a zvláště pak kombinace kola a kolejí je dokonalost sama

Foto

Soňa parádně fotí a Ty parádně píšeš víkend vás odmění...

Foto

Děkujeme oba, doma nám kočky parádně vymňoukají za absenci. 😺

  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,24
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.