Foto

Vzpomněl jsem si na rozdíl vztahu člověka,psa, kočky a Boha.

Pes si říká: Ten člověk se o mne stará, krmí mne, hladí mne, dává mi lásku i střechu nad hlavou. To bude asi Bůh

Kočka si říká: Ten člověk se o mne stará, krmí mne, hladí mne, dává mi lásku i střechu nad hlavou. Já budu asi Bůh.

Foto

Ako to spieval Jirka Suchý-Hoši a děvčata, pěstujte koťata. Země je kulatá, místa je tu dost. Mňau.

TB

tak už jsem dostal toho našeho kocoura do místních novin. No jo 25 let nemá každý tento tvor, 12 let to nic není, že jo

Foto

Tak to je vpravdě úctyhodný kočičí věk.

Foto

Jasně, ty kořenky atd. včera v půl páté ráno spadly samy od sebe.

Foto

Nikoli, zřejmě trpíš somnambulismem, aniž to tušíš.

Foto

To nezáleží na mně, ale na těch kočkách, jak mi to milostivě dovolí. 😺

Foto

...smilnit se dá pouze s ženama milující kočky, to je jasný

Foto

Kdo se tím řídí, má štěstí v lásce. 😺

ŠM

poslední dobu na Lindu myslím, odchází mi moje tříbarevka...nějak jsou ty odchody čím dál bolestnější...

Foto

Jsou to smutné chvíle, Šárko. Ale věřte, se ta Vaše v tříbarevném nebi s Lindou setká.

  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,24
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.