Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IB

Na amalgám nedám dopustit, plomby mám tři, všechny jsem stihla do třinácti let věku a stále drží a drží.

Honzp, hezký víkend přeji.

2 0
možnosti
Foto

Tak to máš kliku, teď už jen doufej, že nebudeš potřebovat žádné další

Hezký večer

0 0
možnosti
Foto

Vtipné vyprávění, s téměř pohádkovým sněním u zubaře

A na závěr tvrdá realita

1 0
možnosti
Foto

Honzo, já mám zubařku v rodině (veškeré služby zdarma) a stejně tam nechodím. Možná až jednou ... pro ty vyndavací.

2 0
možnosti
Foto

Davide, Ty mas teda kliku😺

2 0
možnosti
JM

J85a92n 43M19a77r14e37k

12. 1. 2024 20:59

Tak si Honzo přijed do Kanady aby ti tu spravili zuby. Splácet to budou ještě tvoji pravnuci. Mnoho Čechů z Kanady si letí do Čech nechat spravit zuby. Cena za let letadlem a pobyt v hotelu a spravení zubů v Praze je úplný pakatel oproti Kanadě. Mně se to už netýká, já mám zyby vyndavací, leč můjj problém je ten, pamatovat si, kam jsem je večer odložil.

2 0
možnosti
Foto

Slysel jsem o tom, Honzo, ale nejsme zvykli a prijde na to drahe.

0 0
možnosti
Foto

No nevím, nevím😺

0 0
možnosti
Foto

Mě spíš zaujala ta opíchaná (snad mi to nesmažou😆) protéza. Protože o opravě (sice implantátu, ale co už) kompozitem jsem slyšela již před lety.

1 0
možnosti
Foto

No vidíš, tak jsem nebyl daleko od pravdy😺

1 0
možnosti
Foto

Pěkná ptákovina. Úplně to vidím.

2 0
možnosti
Foto

To věřím, ale počkej příště, to bude doják

2 0
možnosti
Foto

V tom případě účel splněn

0 0
možnosti
IL

I58v93a55n26a 13L21a12n81c84e

12. 1. 2024 17:16

V America vam radi udelaji splatkovy kalendar. Anejenom na zubare, ale I na nemocnici, pokud tam musite jet, na sanitku. Zadny strach, splatter to postupne.

2 0
možnosti
Foto

Tak to jste mě uklidnila

1 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,59
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.