Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ztrapňuji se dnes a denně, takže rozumím.

2 0
možnosti
Foto

No jo, no. Takhle jsem se taky jednou ztrapnila. Nahlásila jsem nefunkční dolní zvonek a ukázalo se, že ho moje návštěvy jen neumí použít. Už jsem je to naučila, ale pro změnu každou chvíli nejde shora otevřít. To, že musím pro každého druhého jet 12 pater dolů, mě vytáčí jen o trochu míň, než věčné psí pozdravy na chodbách a ve výtahu.

1 0
možnosti
Foto

Dělej to jako někteří mí kolegové, kteří chodí zásadně pěšky, i když jen pět pater, a uděláš něco pro zdraví nejen své, ale i svých známých

1 0
možnosti
Foto

Honzo, u nás by tu lampu neopravili ani ve všední den, natož o víkendu. To musel být předvánoční zázrak.

2 0
možnosti
Foto

Možná předčasný Mikuláš, Davide😺

1 0
možnosti
Foto

Na Slovensku husto sneží a keďže máme moderné dajaké led lampy ako osvetlenie, tak porucha nehrozí vraj, ale šmýkať sa bude, lebo má mrznúť, tak treba násmeky na boty. Pozdravujem Marušku, tá nikdy nesklame, lebo čo nás hnevá to treba aj povedať, možno sa to neminulo účnikom

2 0
možnosti
Foto

Janka, tohle bylo před týdnem, dneska jsme zapadaní jako v pohádce. Díky, krásnou sobotu😺

1 0
možnosti
Foto

A stejně měl Franta mlčet :-)))))

2 0
možnosti
Foto

Toť otázka, Jardo. Náhodou se pochlubí sousedce a ta jí to vpálí bez obalu😺

1 0
možnosti

I63v11a79n75a 34L28a46n93c68e

2. 12. 2023 10:50

Brácha mi posílal fotky, opravdu krásné a zasněžené pláně, ale pozor na kroky. U nás včera pršelo celý den. Už máme podzim, trocha sněhu snad také napadne až po vánocích. Necháme se překvapit.

2 0
možnosti
Foto

My tady máme nadělení vskutku královské. Krásné, ale je toho až moc

1 0
možnosti
Foto

přeji vám všem bezpečné kroky celý víkend v tomto přívalu sněhu!

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Horste, nápodobně. Na pohled je to sice hezké, ale ve skutečnosti poněkud nepraktické, jak tvrdí jedna moje známá😺

2 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,63
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.