Diskuse

Tříbarevky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ještě lepší jsou prý čtyřbarevky.

1 0
možnosti
Foto

Nevím, přijde mi, že ty jsou už barevně překombinované tříbarevky.😺

2 0
možnosti
Foto

Díky, Zdeni😺

0 0
možnosti
Foto

áno, čtyřnožci si rozumí, dúfam, že mi to pridá komentár, padá mi internet po včerajšku je preťažený.

1 0
možnosti
Foto

Chápu, Janka, kočky naštěstí politiku neřešil.😺

1 0
možnosti
Foto

Honzo, dnes mě pobavil Majky, když o extrémně neposedné Lily prohlásil: od pěti od rána po mně skáče, to kotě má snad ADHD.

3 0
možnosti
Foto

Davide, všechna zdravá koťata mají ADHD.😺

2 0
možnosti
Foto

Dal jsem to přečíst svému psovi a on uznale hafnul.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Vašku, čtyřnožci si rozumí.😺

2 0
možnosti
Foto

Honzo, i my lidé jsme ve stáří vícebarevní

2 0
možnosti
Foto

Horste, i některé kočky k stáru šediví.😺

0 0
možnosti
Foto

, škrábající kočka - psavec. Moc hezky jsi charakterizoval ty fotky, fakt to sedí. Ta láska k těm kočičím stvořením z toho sálá

1 0
možnosti
Foto

Drž za týden palce, Jardo, teď se sešly dvě výstavy brzy po sobě. Dík, Linda byla nezapomenutelná.😺

1 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,94
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.