Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V příměstských autobusech se dospává, nebo aspoň dospávalo, běžně. Ovšem ty si ke všemu namaluješ nějaký krásný příběh...

1 0
možnosti
Foto

Ono je dospávání a dospávání. Záleží na tom, po čem dospáváš

1 0
možnosti
Foto

Aj ja to tým dvom aj všetkým ostatným zamilovaným prajem. Krásny koniec príbehu

1 0
možnosti

P62a27v17e48l 14K54h42a32i42l

28. 9. 2023 11:23

Závidím. Mně se poslední dny zdá, ač už jsem dlouho v důchodu, že jsem v práci. A vždycky to tam vypadá divně, pamatuji si to jiné.

1 0
možnosti
Foto

Opakované sny znám, párkrát v životě jsem se stěhoval a vždy se mi strašně dlouho zdávalo o starém bydlišti.

0 0
možnosti
Foto

Honzo, jsi bezbřehý romantik a to je dobře.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Já za to nemůžu, Vašku

1 0
možnosti
Foto

Honzo, my už se nedozvíme jestli vymřeme. Napsal jsi to opět, jak jinak, dobře

1 0
možnosti
Foto

Nakonec nevymřeme, Horste

0 0
možnosti
Foto

Světlušky...schovej doma všechny nabíječky, ona ta baterka v mobilu jednou dojde.😏😁

3 0
možnosti
Foto

Světluška mě opravdu rozesmála a uvědomil jsem si, že ji občas praktikuji při spaní :-))). Fakt je ten, že při procházkách také vídám takové páry, tak máš jistě pravdu a není to s námi tak hrozné. Ovšem Tvoje fantazie zjevně také nezná hranic :-)

2 0
možnosti
Foto

Tak samozřejmě promilovaná noc byl jen odhad podle toho, co jsem viděl. Leč snažím se ladit fantazii do pozitivních směrů, Jardo.😺

1 0
možnosti
Foto

Honzo, já jsem celkem v klidu. Patnáctiletý Dave, nám tvrdil, že jde do kina s kamarádem a pak si dal na Instagram fotky se slečnou. A dvanáctiletý Majky se mě po zápase dorostu (kde hostuje) a hraje proti šestnáctiletým klukům a ještě starším dívkám ptal: kolik je té krásné mistryni světa. A Světlušky by správně měly mít mobil na zadečku.

2 0
možnosti
Foto

To ovšem svědčí o jediném, Davide. Máš zdravé a dobře vychované kluky.

3 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,92
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.