Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

To je teď nějakej šlágr, jak jsem si všimnul. Karta x hotovosti. Já jsem fakt příšernej staromilec. Jedině hotovost - s tou mě tam, kde jsem platil, ještě nikdy nevyhodili. A často se mi stává..."Marku, půjč mi , tady karty neberou." A moje kapsa se stává bankomatem pro ty, co už mají skoro všechno on line...

Pěknej čtvrtek preju, Jene

2 0
možnosti
Foto

Něco na tom je, Marku, Kulhánek byl machr a naše bankovky jsou pěkná umělecká dílka.

Užívej slunka.

0 0
možnosti
IB

Nechtěla bych proložení čtečky na čelo, to by mě přivedlo do rozpaků.

2 0
možnosti
ŠF

Platím všude kartou. Jsou to moje peníze. Pokud je někdo nechce, jeho volba.

2 0
možnosti
Foto

Zásadovost je dobrá vlastnost, ale až tak daleko bych nešel a pokud by tam někde měli něco, co potřebuju, tak bych si to klidně koupil i za hotové.

3 0
možnosti
Foto

Pro případ, že se někomu stane něco stejného (když někde nebudou chtít platby hotově) je dobré se náležitě předem připravit. Doma, nebo v autě si napsat fixem pár cedulek /stačí rozpůlit pár listů papíru A4/ "TAM A TAM NEBEROU HOTOVOST" a rozvěsit je po blízkém okolí. Pan majitel se bude možná divit, až k němu přijde méně lidí. a bude mít menší tržbu.

2 1
možnosti
Foto

Hotovost do 5000 Kč by u nás měli zatím brát ze zákona, ještě jsem se nesetkal s případem, že by tomu tak nebylo. Nicméně nápad to není špatný.

0 0
možnosti
Foto

Od doby, co máme za rohem bankomat, nedoprovází každý sebemenší výpadek terminálů hysterie "nemám hotovost". Ovšem rapidně přibylo případů placení jednoho lízátka apod. bankovkou. Pár takových a dojdou kovy.🤭

1 0
možnosti
Foto

Tak se musíš dožadovat drobných, jako to dělají třeba v trafikách

1 1
možnosti
IL

Ne, ty čtečky se nebudou ptát, jestli chcete zaplatit čtyřicet korun za rohlík, ale v budoucnu to už bude čtyřista za jeden rohlík a to ještě suchý. V TV byl pořad s lidmi, kteří si u nás v USA, nechali nainstalovat pod kůži čip. Jedna dáma dokonce dva, jeden na noze a jeden na ruce. Na noze má chip, protože občas má plné ruce a potřebuje si dveře otevřít nohou. To nevymyslíš. A jedné dámě se chip uvolnit a někam ji odcestoval, ale odborníci ho našli, tudíž k ujmě na zdraví nedošlo. Není to scifi je to realita.

2 0
možnosti
Foto

No a právě v budoucnu budou ty čipy nahrazeny mozkovými vlnami, takže ta dáma už je neztratí. Tedy pokud neztratí celou hlavu😺

2 0
možnosti
Foto

Odklonim se od hlavního tématu. Ale ty bezva ženské? Jednotné číslo bych pochopila, ale množné????🤔🐸

5 0
možnosti
Foto

To je jednoduché, Ty nejsi bezva, Ty jsi jedinečná

2 0
možnosti
Foto

Nojo, Jardo, bez toho se dá s kartama hrát leda tak mariáš😺

1 0
možnosti
Foto

Dovedu si představit platit kartou, mobilem vždy a všude. Pro mě pohodlnější. Nějakou hotovost však u sebe nosím. Nejednomu z nás se již stalo, že vypadl terminál a karta off. Jinak, skvělé napsáno

2 0
možnosti
Foto

Vypadky jsou problem hlavne tam, kde s nimi clovek nepocita. Diky.

1 0
možnosti
Foto

Pohodlí zákazníka by mělo být na prvním místě. Ne všichni obchodníci tohle chápou

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Tak tohle by melo byt alfou a omegou trhu. Bohuzel casto neni.

1 0
možnosti
  • Počet článků 2134
  • Celková karma 29,58
  • Průměrná čtenost 1299x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.