Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Do restaurace jsem jako dítě nechodila.S výjimkou když jsme byli jedinkrát na dovolené. V Luhačovicích. Jak my si to užívaly. Loudily jsme po rodičích drobné na box na gramofonové desky. Nejraději jsme měli píseň Švihov lázeňský. Fajn blog.

1 0
možnosti
Foto

Dani, pamatuješ si na pověstnou luhačovickou cukrárnu na rohu?

0 0
možnosti
Foto

J17a57n 84A91n95d90r20l12e

23. 4. 2023 0:13

Jene, karmu tam mas, ale jinak nevim, perou se ve mne vzpominky na to jak jsem byval bran do hospod rodicema v sedmdesatkach, a jak jsem braval deti do hospod v devadesatkach a pozdeji a nevim, no....R^ ja bych to probral v hospode v mt, co rikas?

1 0
možnosti
Foto

Jasně, probereme to😺

0 0
možnosti
Foto

Tak to je děsný, chudák holčička. Úplně mě to rozběsnilo. Nejradši bych si nasadila boxerské rukavice a šla si ty pány prohlídnout.

2 0
možnosti
Foto

Nedivím se Ti, Zdeni. :-(

0 0
možnosti
Foto

Holčička byla evidentně zvyklá...:-( Ti R^

1 0
možnosti
Foto

Asi byla, protože vůbec neprotestovala:-(

1 0
možnosti
ZS

My jsme jako malé děti chodily na nedělní odpolední představení do kina a po něm jsem si šly "vyzvednout" rodiče do vinárny a dostaly limonádu. A to bylo pro nás na malém městě něco! Pan kavárník byl ze staré školy (možná i bývalý majitel) a obsluhoval v obleku s motýlkem a v neděli dokonce - považte! - ve fraku. Všude byly koberce, ubrusy a ubrousky, výhradně živé květy ve vázičkách, decentní hudba, tichý hovor. Už ani nevím, jak se ta vinárna jmenovala, ale pro všechny to byla Stará vinárna. To na znamení starých dobrých kultivovaných časů.

4 0
možnosti
Foto

To muselo být obrovské romantíko:-)

0 0
možnosti
Foto

Príma blog a dal jsi mi tím tip, díky;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak to se těším na Tvé zpracování tématu:-)

1 0
možnosti
IB

Za mého dětství byla návštěva restaurace slavnostní událost, všichni se těšili a celou dobu si pobyt v restauraci užívali. Dnes už to tak není....

Honzo, dýchla na mě nostalgie, děkuji a pěkný víkend přeji:-)

3 0
možnosti
Foto

Diky, Iri, hezky vikend tez Tobe. Ja to mam dnes takove zahradne ptacovni😺

0 0
možnosti
Foto

Měl jsem to podobné. Jezdíval jsem v neděli po hrubé s mými 3 dětmi a ženou do oblíbené restaurace. Nikdy se nestalo, že bych musel zasahovat. Všechny seděly u stolu po celou dobu bez toho, aby musely kohokoli obtěžovat. Věděly, že se to nedělá. A že bychom příště nešli. Holt - stará dobrá kinderstube.

6 0
možnosti
Foto

Tak to je, Tome, kazda starsi generace do urcite miry kriticky hodnoti (ne)vychvu deti svymi potomky. A ono to stejne nakonec vetsinou dobre dopadne:-)

0 0
možnosti
VF

Na vesnici byly dětičky a babičky většinou v neděli v kostele na hrubé (byla hrubá, ale ne sprostá), maminky chodily na ranní mši, aby stihly uvařit. Někteří muži byli také v kostele, někteří raději v hospodě. Děti chodily do hospody jen se džbánkem pro pivo. Ve městě to bylo trochu jiné, víc "nóbl".;-):-)

3 0
možnosti
Foto

Na ten dzbanek si taky pakatuju, tendy se neresilo, jestli je cloveku osmnact. A cestou domu usrkavalo, ale jen malo, aby to rodice nepoznali:-)

4 0
možnosti
Foto

R^V tomhle věku jsem byla maximálně v hospodě "U báby" (už taky neexistuje). Chodili jsme tam po hromadných výletech na limonádu a/nebo nanuka, tatíci samozřejmě na pivo. Byl to taky pajzl, ale co, sedělo se venku nebo se dalo lítat kolem.

Na obědy jsme chodili jen výjimečně na výletě autem, ale jen najíst a jít. Častěji až na gymplu, vždycky jsem věděla, že tatík má hodně stravenek, a děsně jsem se styděla, když s nimi útratu za pětičlennou rodinu platil...

2 0
možnosti
Foto

Ke konci gymplu jsme si hrali na dospelce a chosili na pivo o poledni pauze. Pak byvala spojena dvouhodinovka a my se mohli pocurat;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 2125
  • Celková karma 31,34
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.