Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

škoda, že příspěvek byl strašně krátký, takže jsem se nedozvěděl o čem to je

0 0
možnosti
Foto

Bude ještě někdo jíst ten 🥗 salát? ;-)

2 0
možnosti
Foto

V téhle společnosti jedině tak Klárka;-D

1 0
možnosti
Foto

Oblá dáma! Tak to je krásný výraz. I já pod něj spadám, ale jistojistě vím, že u mě vyhrává "dycky" větrník!;-D Jo a rajčátka po podobných zkušenostech vkládám do pusy celáR^

2 0
možnosti
Foto

Budu si Tě muset v MT zkontrolovat, jestli to s těmi lahůdkami neflákáš:-P:-)

2 0
možnosti
IL

Salíty mám ráda, saláty jím, ale k tomu i to sladké... V podstatě jím celý den, dříve jsem jedla, aniž jsem přibrala, ale už to není můj případ. Žádny větrník...:-(

1 0
možnosti
Foto

Nebuďte na sebe tak přísná:-)

1 0
možnosti
IB

Honzo, příběh ze života. Celý den jsem se těšila, až si ho přečtu a nezklamalR^. Děkuji:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Iri, hezký večer:-)

0 0
možnosti
Foto

A to já si radši dám salát, než zákusky.;-D I když uznávám, že na posezení s kafem je to trochu divné...

2 0
možnosti
Foto

Tak pokud ten salát nebudeš nutit Julišákovi, pak je to v pohodě😺

1 0
možnosti
Foto

Také bych si dala větrník, zelenina je nudná. Přestože by mi nějaké kila dolů slušela. Fajn blog Honzo. VV

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že jsi tak akorát, Dani:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za oba, Horste:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS