Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Slušní lidé nevymřeli, jen nejsou tak vidět ... dokud nenastane situace, kdy jsou potřeba.

R^V

4 0
možnosti
Foto

Ano, Zdeni, neviditelnost slušných lidí neplatí jen v tomhle, ale ve všem:-)

0 0
možnosti

Je to opravdu dávno, ale pomohla jsem v Brně paní, která byla v bezvědomí na chodníku. Naštěstí měla u sebe telefon na syna, který přijel, dal jí léky, které užívala a odvezl ji domů. Druhá paní seděla na chodníku, opřená o zeď domu. Zastavila jsem auto, šla jsem za ní. Ten moment se ozval z okna řev jejího manžela. Co hulákal, jsem nerozuměla. Dopadlo to také dobře, stačila jsem ujet.;-)

2 0
možnosti
Foto

Máte dobré srdce, Věro:-)

0 0
možnosti

V mládí jsem jel ráno v 6:10 do práce přeplněnou tramvají. Náhle se ozvalo směrem k řidiči volání: "Zastavte, omdlel tady muž!" - "Po 200 metrech je ordinace lékařské pohotovosti, zastavím u ní." odpověděl řidič. Za chvíli jsme tam stáli. Viděl jsem, že jsem nejmladší. Uchopil jsem muže v bezvědomí za nohy, druhý mladík ho uchopil pod rameny a odnesli jsme nešťastníka k pohotovosti. Zjistili jsme, že zavírá v 6:00, v 7:00 začíná ordinace obvodních lékařů. Zabouchali jsme, řekli jsme, že neseme muže v bezvědomí. Otevřeli, uložili jsme bezvládného muže na lavici, jak nám řekla sestřička. Já jsem utíkal, abych stihl včas práci. Druhý den byl případ v novinách, muž nepřežil.

2 0
možnosti
Foto

Každopádně jste udělali, co jste mohli, za což Vám patří dík i po těch létech.

2 0
možnosti
Foto

Nezažila jsem, že by nikdo nepomohl... Zato se mi vybavila jedna příhoda z obchoďáku, kdy prodavačky k postiženému nikoho nepustily a samy nic nedělaly (kromě pokřikování "zavolejte někdo rychlou").:-(

2 0
možnosti
Foto

Klári, tak to jsi v zásadě šťastná holka (teda až na ten případ s prodavačkami). To jak jsem napsal v perexu se bohužel stalo mému bývalému kolegovi, dost mladému chlapovi. Dostal mozkovou, sesunul se na zastávce tramvaje a ležel tam tolik hodin, že už ho pak nedokázali dát doktoři dohromady. Ale máš pravdu, tedy doufám, že ty případy s okamžitou pomocí převažují.

2 0
možnosti
Foto

Určitě by se mělo o takových příbězích psát. Člověk nikdy neví co se stane a hned je líp na světě, když ví, že lidi nejsou lhostejní. Krásnou neděli Honzo. V

5 0
možnosti
Foto

To jsi rakla moc hezky, Dani. Krasnou nedeli tez Tobe😺

0 0
možnosti
Foto

Pekný príbeh, tiež si myslím, že ľahostajní sú v menšine.Peknú nedeľu želám.

2 0
možnosti
Foto

Diky, Janka, Tobe tez😺

1 0
možnosti
Foto

R^Slušní lidé žijí a Vy o nich píšete, velká zásluha a obrovská karma.:-):-):-)

Vašek

6 0
možnosti
Foto

Spatne zpravy obecne vic tahnou, tak jdu trochu proti proudu. Dekuju:-)

3 0
možnosti

Všude kolem nás jsou dobré duše a to je prima.R^

Honzo, hezké a povzbudivé čtení, děkuji:-)

4 0
možnosti
Foto

Děkuji, iri, hezkou neděli k Vám domů:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS