Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

👌👍Vzácný pane Jane, přiznám se, že mě k Vašemu příběhu (pro můj věčný nedostatek času) přitáhl famózní nadpis, chtěla jsem vědět... Děj jsem pak četla klidně jako jeden z mnoha podobných příběhů mé celoživotní praxe. Ano, my lidé se rodíme na svět, abychom zažívali poznávání...

Posledním odstavečkem mně ale do očí vtrhly slzy. Ano, dojal jste mě, všichni žijeme pro konečné poznání všeho skrze sebe, pro poznání, že lidskost je nesmrtelná stejně jako příroda, každý jednou uzraje... Děkuji Vám srdečně ❤️👍.

2 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za Vaše slova, paní Marie. Lidskost tím, co všichni potřebujeme a co je přitom mnohdy tak vzácné. Hezkou neděli :-)

0 0
možnosti
Foto

Takových Ivanů je bohužel spousta.

3 0
možnosti
Foto

Prostě život! Úžasný příběhR^V

3 0
možnosti
Foto

Jitko, díky, krásnou sobotu. Máte sníh?:-)

0 0
možnosti
Foto

Od takových Ivanů rychle pryč.:-)

1 0
možnosti
Foto

Klári, o Tebe strach v žádném případě nemám:-)

1 0
možnosti
IL

I65v67a10n42a 74L32a83n85c80e

25. 2. 2023 11:28

On takový princ na bílém koni většinou nejezdí:-/ a pokud kolem jede, tak ho dotyčná ani pro slzy ani nevidí.;-( Jenom dobře, že svého prince poznala.R^

4 0
možnosti
Foto

To jste napsala velmi dobře, Ivo. Pro příklad bych vůbec nemusel daleko.

1 0
možnosti
Foto

VParáda! A jen tak mimochodem: víš, komu se přezdívalo "Kulhavý ďábel"?

3 0
možnosti
Foto

Mne sa to páčilo, je to pekné čtení.R^:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Diky, Janka, jsem potesen:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,39
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.