Diskuse

Zhřešil jsem

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I66v56a51n79a 90L92a13n57c75e

12. 2. 2023 13:40

Ne, ne tmavá čokoláda Dove a vevnitr je peanut butterV, tj. s burákovým máslem. Nejlepší z nejlepšíchV, ujíždím na tom každý den.

V Čechách ujíždím na tmavé fidorce a hořických trubičkách, tmavých kaštanech atd.

1 0
možnosti
Foto

Ivano, o fidorkách mi ani nemluvte, ty taky miluju:-P

1 0
možnosti
Foto

Ale Ferrero je Ferrero, na tyhle kuličky je i kofila krátká.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to uz je na me moc dosladka😺

0 0
možnosti
Foto

Kofila a kaštany... na tom ulítávám pořád. Hanička jako potomek buržoazní rakouské rodiny od malička hřešící výhradně Kinderčokoládou to nedokáže pochopit.... ;-D

3 0
možnosti
Foto

Filipe, verim, ze se dokazete chutove navzajem dobre doplnovat:-P

0 0
možnosti
Foto

Měla jsem radši Milenu (fuj, to zní divně;-D) a postupem času potom Kaštany. Poslední dobou mi ale přijde, že to všechno je jiné, než když jsem byla malá holka...:-P

Podsouvání mě spíš vytáčí v dětských videjkách, co se na ně kouká M. Omladina tam hrozně ráda chodí do školy, bez keců si uklízí pokojík, čistí si zuby atd.8-o

2 0
možnosti
Foto

Mozna jsou to instruktazni vychovna videa, jaci by meli byt;-)

Milena je hezke jmeno, ale, ze Te nepritahuje.😺

1 0
možnosti
IL

Kdo nehřeší s námi, hřeší proti nám!

3 0
možnosti
Foto

J51a29n 49A91n35d94r79l72e

10. 2. 2023 22:52

Co na to rici, Honzo... Asi, ze uz ani ta kofila neni co byvala driv, nejen mourenin, take gramaz nesedi, o slozeni ani nemluve. Nu coz, i tak ji mam porad rad (a hrichy taky) ;-)

Tobe R^

3 0
možnosti
Foto

Honzo, pripada mi jako jedna z mala veci, ktera chutna stejne jako driv. Na rozdil treba od pribinaku nebo obycejnych burtu:-P

2 0
možnosti
Foto

No jo, Honzo, právě baštím Kit Kat s burákovou náplní, je to mňamka a ani mi to nekazí trochu smutné téma Tvého blogu:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Tak hlavne nesplest s kitekatem, Jardo, ten je pro nas kocoury😺

1 0
možnosti
ES

Dám si malou kofilu, na váhu to dnes nestihnu. Je to velký hřích? Peklo se směje. Ještě to není beznadějné..V:-P;-D:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Obrovský hřích, Evi, ale nebojte se, v pekle na nás čeká zástup usměvavých černých mouřenínů s nevyčerpatelnými zásobami kofily:-)

2 0
možnosti
IB

Kofilu také mohu - nejen chuť, ale také obal bývalR^

1 0
možnosti
Foto

Chuť naštěstí zůstala, a to je podstatné:-)

0 0
možnosti
Foto

Hodně chuti k hřešení, Jene! :-)R^VJá sladké nemusím, ale tohle mi hlava nebere, svět se...v divná místa obrací...

1 0
možnosti
Foto

Ivi, já jsem ve sladkém dost vybíravý, zdaleka nemusím všechno, ale kofila patří vedle větrníků ke světlým výjimkám:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,21
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.