Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Z prevypravene Babicky jsem si zapamatoval ... v tmavem prujezdu narazila babicka na oj vozu: "To jste Vy, pane Prosek?"

2 0
možnosti
Foto

Vždyť říkám, šťastná to žena.

0 0
možnosti

J89a87n 26K95y26š43k84a

14. 1. 2023 12:27

Jene, Jene, divím se, že jste při vaší kreativitě uvedený matematický výraz nezměnil na rovnici, kdy na levé straně by zůstal samotný zlomek bez závorek a na pravé straně rovnice by byl výraz: b, mocnitel k to celé v závorce, mocnitel pí. Tak snad příště.

2 0
možnosti
Foto

Duvod je prosty, Jene. Pozmenit neci umelecke dilo a vydavat ho za vlastni by pro me bylo hrubym porusenim autorskych prav;-)

1 0
možnosti
Foto

Co se týká Vodníka, v naší verzi byla dceřina odpověď na matčino varování, že vodníkovi stojí... větou „Nebojte se matičko, stojí mu jen maličko.“

3 0
možnosti
Foto

To musel byt nejaky vodnik na prahu andropauzy;-D

2 0
možnosti
Foto

I já jsem se zasmála. Ten matematický výraz ;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Na rozdil od jinych matematickych vyrazu si lze tenhle zive predstavit ve skutecnosti:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak tim byl ucel clanku splnen😺

1 0
možnosti

I44v55a91n66a 26L34a46n66c95e

14. 1. 2023 11:21

Vy jste mne překvapil,8-oVzpomněla jsem si na dobu, když jsem přijela sem do Ameriky, takové malé faux pas:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak pokud jen prejvapil a nikoli pohorsil, pak je to dobre. A o tom faux pas nekdy pisnete, at se tomu spolecne zasmejeme:-)

1 0
možnosti
Foto

Vtipné, Honzo, ale přece si jen myslím, že puberta probíhá jinak u kluků než u holek. (I když o Vrchlického Smilovi jsem v té době zaslechla, ale nikdy jsem nezatoužila si ho sehnat a přečíst, Měla jsem jiné zájmy. Hlouposti jsme jako středoškoláci také prováděli, hlavně s kostrou Aloisem, ale takové sprosťárničky s úpravami děl klasiků jsem nezaznamenala. V té době jsme na brněnské UMPRUM studovali kostru - anatomii lidského těla, ve figurálním kreslení jsme kreslili na lidské akty, a to nejen mužské, ale pěkných mladých žen - a kupodivu bez většího zájmů našich pubertálních spolužáků, kteří se z hodiny kreslení k nelibosti profesora E. Ranného často ulívali. (No jo, co je povinné, není pro mladé zajímavé. Mne osobně to také tehdy příliš nezajímalo, bavilo mě kreslit krajnu). ). Zato jakmile nám profesor češtiny J. V. sdělil, že Boccaccoiva povídková kniha Dekameron je sice dobrá, ale v tomto věku nám ji nedoporučuje číst, okamžitě ji někdo ze spolužáků přinesl a postupně si ji přečetla celá třída. Dobrý sobotní den. :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Krasnou sobotu, Mirko. A diky za cteni:-)

0 0
možnosti
Foto

Na první hodině latiny na gymplu se učila výslovnost a jeden ze spolužáků se přihlásil s dotazem, co znamená to "íkundé" (iucunde). Ale postelové výklady anatomie nejsou až tak úžasný zážitek, to stačí machrování s rukou v hospodě.;-)

3 0
možnosti
Foto

Neni nad praxi, ta prevysi jakoukoli suchou teorii😺

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,34
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.