Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jo, pobavil jsem se.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to mě těší:-)

0 0
možnosti
Foto

Také jsem si jednou v Boleslavi zabouchla dveře. Šla jsem s košem, myslím.

Naštěstí nebylo doma žádné dítě a měla jsem otevřené okno v ložnici. No jo, ale bylo to zvýšené přízemí, cca 3 m nad zemí. To by ani vaše sousedka sportovkyně nezvládla.

Mobil samozřejmě doma. No a co já jsem vymyslela. Došla jsem naproti do hospody, vylíčila situaci a půjčili mi žebřík;-D Ani žádný všímavý soused se nekonal, ač jsem lezla po žebříku do okna.;-D

1 0
možnosti
Foto

To se štamgasti ani nešli podívat, jak tam vylézaš?😺

1 0
možnosti
Foto

;-DR^

Bez Marušky je to taky hodně dobrý:-)

1 0
možnosti
Foto

Počkej v sobotu ráno, to bude jinej matroš na zředění volebního šílení;-)

1 0
možnosti

Sláva sportovním sousedkám. A bytům v přízemí. ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Dodnes lituji, že jsem její sportovní výkon neviděl na vlastní oči;-)

0 0
možnosti

P73e31t55r 45M82a92l69ý

12. 1. 2023 9:22

Vysvětlení k houbám: https://ujc.avcr.cz/jazykova-poradna/dotazy/0244.html

A díky za hezké počtení. :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, tak to jsem netušil, ale má to svou logiku:-)

0 0
možnosti

„Předložte občanský průkaz, paní soudružko!“ To sa nedá vymyslieť, to treba zažiť. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Byl mladý a ještě ne dost kovaný;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DNám několikrát přelézal soused z balkónu na balkón ve třetím patře. A poldy nikdo nezavolal.:-P

1 0
možnosti
Foto

Asi jste měli nevšímavé soudruhy sousedy;-D

2 0
možnosti

I22v53o 11L50y17č85k79a

11. 1. 2023 21:14

Karma za pěkné počtení.

1 0
možnosti
Foto

R^Teď už se tomu jen směji.;-D

2 0
možnosti
Foto

Honzo, mám mnoho zkušeností s policisty i se zabouchnutými dveřmi, ale nikdy ne dohromady. R^

3 0
možnosti
Foto

Neboj, Davide, vše se dá dohnat včetně téhle kombinace;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS