Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

další a další rodokapsy, ty jsem četl za základce....

0 0
možnosti
Foto

Napsaný je to hezky a nevím, jestli mi z toho není spíš smutno. Chlapský soudružnosti sice nerozumím, ale něco mi tu drhne v těch vztazích.

1 0
možnosti
Foto

Ukaž mi vztah, který nikdy ani trochu nezadrhne😺

0 0
možnosti
Foto

Tak to je taky nápad, seznamovat milence s manželem. :-P

2 0
možnosti

Honzo, palec nahoruR^ a vše nejlepší k Tvému významnému dni:-)

3 0
možnosti
Foto

Dik, Iri, za obe, zas jsem holt o rok starsi kocour😺

1 0
možnosti
Foto

Udělal dobrý skutekR^ A ty máš narozeniny, tak popíjej!

2 0
možnosti
Foto

Už se blížím do hospůdky:-P

2 0
možnosti
Foto

Vlastne to všetko dopadlo tak, ako to malo byť.R^R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pohříchu ne vždy se tak stane. Janka, díky za nákuk:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,39
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.