Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VD

když jsem byl v roce 1974 na vojně, tak tam byl "spolubojovník", který hrál pomocí korespondenčních lístků šachy se šachysty z Polska, Maďarska a možná i Německa (samozřejmně východního), takže vždycky 1 x za 14 dní nakoupil dostaečné množství koresponďáků, napsal tah a odeeslal, vyrazil s námi na tah a pak čekal na odpověď a tak pořád dokola. Dneska by se asi nedoplatil.

2 0
možnosti
Foto

J46a43n 94P67r51a44ž68á35k

10. 11. 2022 15:46

Dneska by hrál online, ale připravil by se o napjaté čekání, jak bude táhnout protihráč.;-)

0 0
možnosti
SL

Jako děti jsme toužebně očekávali telegram z Boršic :-):-):-).

Text býval:

PRIJETE V SOBOTU NA MERUNKY (HROZEN nebo ORECHY).

Prateta (babiččina sestra) nás tak zvala (tátu a zbytek) na sběr něčeho, co na severu nebylo v obchodech (nebo rozhodně ne sladké). Spali jsme u stařenky (tátova babička) a v neděli se jelo domů (vlakem) + 3 velké kufry ;-D;-D;-D.

Moje práce (asi 5 let) byla zaběhnout na poštu s papírkem a penězi. Telegram zněl většinou:

PRIJEDEME V SOBOTU V XX:XX HOD A BUDE S NAMI FRANTISKA ... (moje babička a její sestra).

2 0
možnosti
Foto

J83a67n 50P54r32a77ž83á22k

10. 11. 2022 13:51

No, to je paráda, dneska by se to odbylo nudnou esemeskou;-)

0 0
možnosti
ZS

Milý Jene, to je moc hezké vzpomínání. VR^

Já jsem staromilec a přání posílám ručně psaná stále poštou, stejně jako pohledy z cest. Někdy je to docela složité, najít v cizím městě poštu. A v jiné zemi tuplem! Ale nevzdávám se. I když "lístečkový" systém v Maďarsku byl kámen vskutku prubířský! Ještě že byl přítomen ochotný mládenec, který pochopil a zmáčkl patřičný čudlík. ;-D

2 0
možnosti
Foto

J37a31n 59P76r32a57ž61á83k

10. 11. 2022 11:59

Tak to už je vášeň, Zdeni. Ale krásná:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, to je tak hezkej blog! Vše co popisuješ jsem zažila, živě si vybavuju výzvy k telefonu, poslala jsem hodně telegramů i dopisů a koresponďaky samozřejmě vedly. Byla jsem pravidelnou fanynkou a posílala bezpočet hlasů do Slavíka;-) Moc díky za vzpomínkuR^V

2 0
možnosti
Foto

Zdravím Tě, Jitko, díky, užij si den:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásný blog Jane, díky!

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Tě, Marceli a děkuju.

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné vzpomínky :-)V

1 0
možnosti
Foto

Dík, Viléme😺

0 0
možnosti
IL

I96v45a35n27a 72L21a58n62c86e

9. 11. 2022 23:14

Letos mi v Čechách přinesla moje spolužačka pohlednici. Padesát let starou pohlednici vesnice, kde jsem jako pubertˇačka trávila s rodiči jejich dovolenou a moje prázdniny. Psala jsem jí, jak strašně se tam nudím. Spolužačku jsem neviděla už padesát let a ona ji má stále schovanouV

2 0
možnosti
Foto

Tak to je taky krasna vzpominka😺

1 0
možnosti
Foto

Ano, krásné známky jsme i vybírali. Tomu se zvířetem, tomu s hradem...ale taky třeba jenom s prezidentem. To už jako dítě jsem byla otrávená. Vždycky jsem byla zvědavá na známku.:-)

3 0
možnosti
Foto

Pohledy z dovolené jsem posílala ještě těsně před covidem.:-) Ale uznávám, že to už bylo asi jediné, a každý rok jsem se divila, kolik známka stojí. Přitom ještě nějakých dvacet let zpátky bývala dopisů plná schránka. A ty známky (tehdy stály zlomek dnešní ceny) jsme recyklovali. Vždycky odlepit, nalepit, pomazat Herkulesem, a jde použít i 5x, než je moc jetá.;-)

1 0
možnosti
Foto

Mívaly na sobě kousek razítka z minulého kola, tak se divím, že ty dopisy pak došly:-)

1 0
možnosti
Foto

Máma mi každý měsíc posílala stovku na vojnu (1958-60)R^

1 0
možnosti
Foto

V té době byly stovky hnědé, jestli se nepletu:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2127
  • Celková karma 31,46
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.