Diskuse

Nehoda

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Trochu z toho mrazí. Život je plný nečekaných zvratů...R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Jsou to záhady:-)

1 0
možnosti
Foto

Mám kamarádku, která tyto sny mívá často, nikdy se nemýlí. Tobě, HonzoR^

2 0
možnosti
Foto

Nedivím s? Jardo. A přitom záleží na každém, zda tomu věří nebo nevěří, protože vše v těchto sférách lze lehce svést na náhodu.

Díky:-)

1 0
možnosti
Foto

Celkem na tohle věřím, JeneR^V

1 0
možnosti
Foto

Dobre delas, Ivi:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Zažila jsem něco podobného... Nemohla jsem se vyhrabat na cestu, což jsem v tu chvíli přičetla nízkému tlaku. Přijela jsem k odklízení následků těžké bouračky. Mohla jsem se taky rozsekat, nebo přijet k čerstvému a řešit těžká zranění s autolékárničkou, což je taky dost blbá představa...

3 0
možnosti
Foto

To je moje noční můra, Připlést se k nehodě a muset poskytnout první pomoc. Jsem si jistá, že bych akorát zmatkovala a krom zavolání 155 nebyla schopná ničeho.:-(

3 0
možnosti
Foto

Áno, naše podvedomie nás akoby zabrzdí, aby nás v podstate uchránilo. Mám rada výrokj J.Lennona, že "nakoniec všetko dobre dopadne a keď ešte všetko dobre nedopadlo potom ešte nie je koniec".:-)Ďakujem za kúzelne prerozprávaný príbehh a prajem Vám peknú nedeľu.:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Myslim, ze nase podvedomi je napojeno na duchovni sfery, aniz bychom o tom vedeli. Ten vyrok tomu kazdopadne napovida.

Diky, Janka, hezky podvecer:-)

2 0
možnosti

Předtuchy se nesmí podceňovat, o tom žádná.

R^V

4 0
možnosti
Foto

To rozhodně, Zdeni:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)mám takové tušení, že na jaře bude minisraz blogérů:-)

3 0
možnosti
Foto

Do lze predpokladr s dost velkou jistotou😺

0 0
možnosti
Foto

Honzo, i takové věci se dějíR^ Nejhorší prý je, když jsou ve snu zuby...

2 0
možnosti
Foto

Tak to nevím, Horste, ale ve skutečnosti mám se zuby až přliš zkušeností:-P

1 0
možnosti
Foto

Honzo, v létě roku 1998 se měl kamarád vrátit z Ameriky a já měl pořád takové tušení, že se už neuvidime. V rozmezí pár týdnů jsem měli oba bouračky. Já na kole (otřes mozku a prasklá lebka), on na motorce. Ale nakonec jsme ještě slušně popili. Jsou věci mezi nebem a zemí ...

4 0
možnosti
Foto

Davide, tak zaplať pánbůh, že se Tvá předtucha nenaplnila.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS