Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I94v44a42n34a 74L34a18n14c47e

25. 9. 2022 23:51

Já tak odvážná nejsem. Jedna dávka a půl roku arytmie mi stačila. Nyní jsem po kovidu, tak snad nějakou dobu imunitní.

1 0
možnosti
Foto

To mě mrzí, Ivano. Vím, že jste to nedávno měla, tak snad teď budete mít dlouho pokoj.

0 0
možnosti
Foto

Tak já už si řekla do třetice a dost! Musím doufat, že jsem neudělala chybu.;-)

1 0
možnosti
Foto

Máš to za sebou, tak ať tě to ochrání!!;-D

2 0
možnosti
Foto

Před vším krom lidské blbosti, bohužel;-D

1 0
možnosti
Foto

R^;-DOčkovák na staveništi krásně ilustruje, kam jsme se s touhle epidemií dostali. Stejně jako prskalové, kteří se nám snaží svůj jedno jestli covid nebo rýmu předat. Jako za starých časů.:-/

1 0
možnosti
Foto

P.S. Asi máš některé z častěji používaných léků, protože komplet všechny komerční názvy v příslušných skupinách bys ze mě nedostal ani náhodou.;-)

1 0
možnosti
Foto

No když musíte mít kdejakou specialitu, tak musíte trpět.

2 0
možnosti
Foto

Znáte to, v životě se má zkusit všechno;-) Teda skoro...

1 0
možnosti

Jó na Pankráci - tam se dějou věci;-D Mimochodem - jméno Pankrác nemá žádný mužský v naší republice. Honzo, hezký den přeji.

1 0
možnosti
Foto

Pozoruhodné. Díky, Ireno, užij si neděli:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, když se daří, tak se daří. :-) Já stál včera ve frontě v lékárně a paní před mnou, když na ní přišla řada, přiskočila s pozdravem k překážce a po slovech já bych prosila, přišlo několika vteřinové okno. Po otázce: co já jsem to vlastně chtěla, kterou si sama položila, jsem přispěchal s nápovědou: nebylo to něco na sklerózu?

3 0
možnosti
Foto

Davide, to od Tebe bylo ale ošklivé;-D

3 0
možnosti
Foto

Ten sen je skvělé přirovnání. Ale nevzdal jsi to;-)R^

2 0
možnosti
Foto

My kocouři nevzdáváme, Jardo😺

1 0
možnosti
Foto

Zvládl jsi to a to je hlavní. 👍

2 0
možnosti
Foto

Musel jsem, dnes je kočičí výstava a jít tam jest mojí povinností😺

3 0
možnosti
  • Počet článků 2127
  • Celková karma 31,45
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.