Diskuse

Vnuk

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Honzo, hezky napsaný příběh - a hlavně jako vždy se šťastným koncem VKéž by to v životě vždycky tak dobře dopadlo. (Aa doufám.,že Michal se nezmění). Karma.

1 0
možnosti
Foto

Díky, Mirko, dobrých konců není nikdy dost:-)

0 0
možnosti
Foto

Dík, Iri, těším se na Tvůj:-)

0 0
možnosti
Foto

Vlastně to dopadlo nejlépe, jak mohloR^

1 0
možnosti
Foto

Za dané situace ano, Jardo:-)

1 0
možnosti
Foto

Hlavně, že se nakonec narodil.:-)

3 0
možnosti
Foto

To je život, Klári, jeden odchází, jiný přichází:-)

2 0
možnosti
Foto

Vaše blogy vždy rád čtu, jsou pro mne z nejlepších v tomto prostoru. Ty příběhy mám rád a vždy mne zahřejí, přesto, že jsou to spíše pohádky. Nebo... asi právě proto. R^

Máte mé sympatie.:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuju moc. Příště zas zabrousím ke kočkám a pak tu mám jedno téma pro čiré pobavení:-)

0 0
možnosti
Foto

Horste, stačí otevřít oči a uši, a okořenit trochou fantazie;-)

1 0
možnosti
Foto

Ty tvoje příběhy nemají chybu. Moc ti za ně děkuju!;-)R^V

3 0
možnosti
Foto

Je mi ctí, že Tě těší:-)

1 0
možnosti

P64e39t23r 85F29a78u

22. 9. 2022 19:36

jak se říká, konec dobrý - všechno dobré

1 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,39
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.