Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jó nejen u pokladen se člověk dozví věcí. A paní chtěla každopádně zaujmout širší okolí, o to je to horší. Honzo, taky čím dál méně snáším tyto prostory, zlatý pulťáky;-Da klídekR^

1 0
možnosti
Foto

Nějak mi přijde, že v těch menších jsou milejší lidé. Díky, Jitko, zdravím Tě do dáli:-)

1 0
možnosti
Foto

Takový hezký příběh ze života. Jenom krávy by činely co to mají za podivnou příbuznou. Ještě že já můžu v klidu v práci nadávat "ty jsi, ale 🐮. Jinak velké obchody nejsou nic pro mě. Hezký den Honzo

2 0
možnosti
ŠM

a jak k tomu ty krávy přijdou..pohled do jejich očí je tak hluboký a nádherný.. jsou to chytrá a statná zvířata...my je degradovali do nadávek a mezi spodinu...to si nezaslouží....

3 0
možnosti
Foto

Měla by to být spíš lichotka než nadávka:-)

0 0
možnosti
Foto

Jene, kdy vydáš nějakou sběrnou knihu, dokážeš být neskutečně sugestivníR^

2 0
možnosti
Foto

Jardo, já fakt nevím, myslel jsem, že až seknu s prací, ale to je zatím v nedohlednu.

2 0
možnosti
IB

Tak zde jsem nakupovala včera - scannerem ( nebo-li mrtvým pokladníkem mužského rodu;-D). Honzo, díky za pobaveníR^

3 0
možnosti
Foto

mrtvej pokladník- boží;-DR^

1 0
možnosti
Foto

R^Ten Globus na ČM je fakt pekelnej;-D tedy, tipuju, že to byl on.:-)

4 0
možnosti
Foto

Každej obchoďák v pátek odpoledne nebo v sobotu ráno je pekelnej.;-D

3 0
možnosti
Foto

Chlapi jsou nosné téma, i když nejsou.;-) Ale mohly si to ty dvě nechat jinam.;-D

5 0
možnosti
Foto

Asi to bylo příliš neodkladné sdělení;-)

2 0
možnosti
MB

Snad si Váš blog přečte, ... jedna. :-)

2 0
možnosti
Foto

Pokud ho za chvilku uvidíte zmačkaný a roztrhaný, bude to znamenat, že tak učinila;-)

3 0
možnosti
Foto

Honzo, tatínek měl klučinovi vysvětlit, že přímo výstavní ... ;-)

3 0
možnosti
Foto

A měl to udělat rovnou před ní;-)

3 0
možnosti
Foto

Proto využívám automatické pokladny. ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Když já mám rád ten (většinou) lidský kontakt;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,40
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.