Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Brýle, mobil, klíče věčně mi je ten darebný, skřet schovává. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Zřejmě bydlí v každé domácnosti:-)

0 0
možnosti

Často "brejle" hledám, ale i mobil a nejen ten... čím dál "častějc"...

1 0
možnosti
Foto

Tez se mi ty veci schvavaji cim dal vic a nevim proc. Leda ze by byl nas zasupsak posledni dobou nejaky nastvany;-)

0 0
možnosti

P22e36t87r 71F22a54u

27. 8. 2022 13:05

taky jsem jednou takhle ráno hledal brýle a ne a ne je najít, naštěstí jsem si pak vzpomněl, že mám v šuplíku staré rezervní, tak jsi si je vzal a pak jsem našel i ty druhé :)

1 0
možnosti
Foto

Rezervni bryle jsou dobra vec, akorat ty moje jsou prilis slabe, nez aby plne nahradily ty ztracene;-)

0 0
možnosti
Foto

Já zase hledala mobil, který jsem měla v kapse kalhot.;-D a když mě dcera prozvonila, nestačila jsem se divit, proč mi vibruje pr..l.;-D

2 0
možnosti
Foto

Mobil se da aspon prozvonit, brehle kupodivu ne;-D

1 0
možnosti
Foto

Pokud jde o brýle, mám je jen v nouzi pro čtení malých písmen nebo při špatném osvětlení. ŽENA na to šla jinak, má jich velké množství umístěných všude možně po celém bytě. Tobě, HonzoR^:-)

3 0
možnosti
Foto

Moudrá to žena:-)

0 0
možnosti

Hledám stále Honzo, protože jsem je nikdy opravdu nenosila...R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to máte kliku, Evi, pokud je nezbytně nepotřebujete:-)

1 0
možnosti
Foto

Já ztratit brejle, tak se při jejich hledání nenávratně ztratím celá.;-D

2 0
možnosti
Foto

Naše blogerské minijadérko by Tě zas našlo:-)

1 0
možnosti

Tak především soucítím velmi znale s tématem blogu, bo 1x ročně kočky vezeme na očkování a prohlídku též. Kluk to snáší, holka (myšleno kočky) se většinou strachem z auta podělá. Vložit jí do přepravky vyžaduje silné rukavice a souhru čtyř rukou.

Následně jsem nepochopil, proč do Čelakovic,bo jsem i myslel, že jste nejen jménem, ale i místem pražák.

No a brýle a jejich hledání mi připomnělo mládí na Královských Vinohradech a jejich pravidelné hledání rodiči, s jedinou výjimkou ,kdy se hledali zuby:-):-):-):-)

3 0
možnosti
Foto

Diky za cteni, Petre, jen pro vysvetleni. Prazak jsem jmenem i pracovistem, ale bydlistem Nehvizdak;-)

0 0
možnosti
Foto

Jakožto pouhý jednobrejláč jsem toto vyřešil, že jsem si vyhradil jedno konkrétní místo v bytě, kam jedině a za všech okolností brejle odkládám.

Pokud je neuložím do pouzdra, to do kapsy u bundy, tu nepověsím na věšák a nezapomenu, že jsem ji měl.

1 0
možnosti
Foto

Nechci Te strasit, Martine, ale to "pokud" bude cim dal castejsi;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS