Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Palec nahoru pro řidiče-bernardýna, vnímavou holčičku a její maminku.

Tobě taky samozřejmě, Honzo.;-):-)R^

2 0
možnosti
Foto

Dík Pavlí, krásnou sobotu:-)

1 0
možnosti
JM

J66a90n 16M17a19r35e27k

20. 8. 2022 15:57

To mi připomíná jednu situaci asi před deseti lety, kdy jsem ještě kolem břicha měřil asi dva kilometry, jak se zde v Kanadě politicky correctly říká, že jsem byl 'circumferently challenged'. Bylo vedro a já jen tak do půl těla. S dcerkou, mámou třech dětí jsme se bavili ovšech mladých ženách, ktré jsme znali a které byly c očekávání. Moje vnučka, tehdy pětiletá zvídavá holčina mně píchla prstem do břicha a zajásala: "Grandpa has a baby!!" Děda je těhotnej!!

1 0
možnosti
Foto

No to je fakt zlatíčko;-D

0 0
možnosti
Foto

Moc hezky napsáno! R^ R^R^ Jezdím do práce pravidelně busem a MHD, a bohužel mám dojem, že takových "kulišáků"je tam čímdálvíc, a většina umí i česky...:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Někteří tak chodí snad i doma. Odhaduju podle toho, že na zazvonění přijdou otevřít v hučce.

0 0
možnosti
Foto

Třeba tomu klukovi bylo blbě z toho, že měl v horku kulicha.;-D

P.S. Aspoň přes stará dobrá sluchátka s dráty je slyšet docela slušně.;-)

2 0
možnosti
Foto

Spis delal dojen, ze kulich je jeho zivotni styl. :-P

1 0
možnosti
Foto

Honzo, když je bříško malé, tak se těžko odhaduje, zda je to gravidita nebo kachna s knedlíkem a se zelím. Jedna paní v jiném stavu Šla do krčmy u přístavu

I když byla těhotná K pití byla ochotná Tu však ale z nenadání Pán vedle ní sedící

Povídá jí: Milá paní V kterém pak jste měsíci? To však neměl ten pán dělat

Ač ho můžem omluvit Že urazil tu paní nerad Jelikož byl značně zpit Paní pivo dorazila Chvíli mlčky seděla Pak půllitr uchopila Bouchla pána do čela Když se probral z těžké mdloby Řekla mu: Jste protiva Dětí nemám zapotřebí To břicho mám od piva (Balada pivní - V.Mišík / A.Kovanda)

4 0
možnosti
Foto

To sedi, Davide. Taky jsem to jednou schytal podobnym zpusobem, ale ta pani nebyla nastesti tak razna. A naopak ku skode neversovala.

1 0
možnosti
ES

Záludná otázka!V;-):-P:-)R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

To rozhodne, jednou jsem to popletl a dockal se odmitave poznamky: "Ja nejsem ani tehotna ani nemocna.";-)

1 0
možnosti
Foto

Original je original, Horste, ten Martinuv je zlutejsi😺

0 0
možnosti
  • Počet článků 2125
  • Celková karma 31,36
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.