Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Nj, Karlovy Vary v Hradišti. Oni mají novou fasádu tak to vypadá OK, ale vždycky to byla putyka :)

2 0
možnosti
Foto

Vidíte, ani pivo jsem si tam k jídlu dát nemohl, protože jsem točil volantem:-(

0 0
možnosti

Když jedu někam kde to neznám, dívám se na google maps na hodnocení. Ne vždy je těch hodnocení dostatek, ale pomáhá to dost. A pokud jsem někde (ne)příjemně překvapen, zanechám tam recenzi i já.

5 0
možnosti
Foto

Recenzi jsem jim už taky vyrobil.

4 0
možnosti
JB

Myslím, že narozdíl od vás v diskuzi reklamu udělat mužů. Pokud zavítáte do Prahy, zkuste hospodu U Michala. Dříve sídlili na Žižkově a z práce jsme tam chodili na obědy, protože naše kantýna byla ve stavu, který popisujete vy. Teď bohužel sídlí v Čakovicích, ale vaří stejně dobře. Žádná špičková kuchyně, ale poctivě udělané jídlo za slušnou cenu

2 0
možnosti
Foto

Diky za tip, obycejna ceska klasika je to, co mam nejradsi. Urcite vyzkousim

1 0
možnosti
PK

No jméno restaurace, kam nechodit mám, ale proč né název kavárny/cukrárny kam se doporučuje zajít?;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Adresne kritizovat se zde smi, ale chvalit nikoli, bylo by to povazovano za reklamu a clanek by byl stazen. Nicmene par indicii o te kavarne jsem do :-)clanku dal, podle nich ji lze najit:-)

1 0
možnosti
IL

Kuchaře ani číšníka nevymění... jsou totiž nedostatkoví...:-(8-o

2 0
možnosti
Foto

Tak to bohuzel chodi:-(

1 0
možnosti
Foto

Honzo, chudák Soňa. Číšník by asi koukal, kdybyste odešli bez placení se slovy: my to tak děláme normálně. Tobě R^ restauraci Rv.

14 0
možnosti
Foto

Taky jsem o tom uvazoval, Davide, lec jen nedostali zadneho tuzera;-)

4 0
možnosti
Foto

Mám jak své oblíbené restaurace, o kterých vím, že do nich vždy rád zajdu (a jsou rozloženy nerovnoměrně nepřímočaře napříč republikou), tak i takové, u kterých platí jednou a dost.

Do té druhé patří jistá restaurace poblíž ostravského výstaviště a Miniuni. Obsluha - velmi jemně řečeno - krajně neochotná, kvalita jídla za pět mínus, atmosféra ponurá.

Hezký sváteční den. R^

1 0
možnosti
Foto

Presne tak, Martine, do prvni skupiny patri i ta, z niz jsem Ti posilal ten rozmazany obrazek;-)

1 0
možnosti
IB

Podle svých zkzšeností poznám dobrou restauraci podle počtu hostů uvnitř - několikrát vyzkoušeno. Honzo a Soni, krásné putování po vlastech českých přeji;-).

2 0
možnosti
Foto

Dobrá indicie, Ireno, ale v některých menších městech je nižší hustota hospod, takže menší konkurence a někde na to rádi hřeší, protože lidi nemají moc na výběr. Hezký sváteční den:-)

2 0
možnosti
Foto

Vždycky se to tak dělalo, nějakej problém?;-D

5 0
možnosti
Foto

Vidis, pritom je to takovej roztomilej ptak;-D Hezky den tez Tobe, Horste:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,92
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.