Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Do maďarských lázní jezdíme pravidelně řadu let ... trochu jste mě zviklal, milý Jene, aby mi tam neomlátili o hlavu mou knížku, sakrblé, sakrblé! R^

1 0
možnosti
Foto

Hlavne pozor na okrojovane s placackou, Zdeni;-)

1 0
možnosti
Foto

Užijte si snovou společnou dovolenou!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Ona skončila dřív, než stačila začít;-)

1 0
možnosti
Foto

Jéé, Honzíku, to bylo krásný. Škoda jen, že jsem nejela s vámi, ale asi jste moudře usoudili, že někoho, kdo každých 15 minut musí spolknout kinedryl, na dovolenou nevezmete;-D.

2 0
možnosti
Foto

Škoda, žes neřekla, Zdeni, vzali bychom Tě s sebou s radostí:-)

0 0
možnosti

I21v26a90n42a 14L11a47n33c66e

18. 6. 2022 22:08

Autorská práva musí být chráněna, to souhlasím s Madˇarem!, ještě že jste se včas probudil, protože dřevěné ruce na volantu nebyla dobrá vyhlídka na bezproblémové řízení auta.;-D

1 0
možnosti
Foto

Sny jsou paradoxni, Madar chtel branit autorska prava tim, ze by nam ukradl nase dila;-)

0 0
možnosti
Foto

To mi připomnělo toulku přírodou s roztomilou blogerkou Klárou, která držela v ruce pískací hračku - modrého zajíčka a vyprávěla pohádku o tom, jaká dobrodružství ten modrý zajíček zažíval.

Jen mi to v nejlepším zkazila budící melodie v telefonu.

2 0
možnosti
Foto

Tvé podvědomí má dobrý vkus:-)

1 0
možnosti

Honzo, ještě že bylo to probuzení....R^ Přeji krásný, slunečný, víkend;-)

2 0
možnosti
Foto

Díky, Ireno, je až moc horko, tak si to pokud možno hezky užij:-)

1 0
možnosti

Ten okrojovaný policista mě zaujal. Představila jsem si stejnou situaci na Horňácku. Tam by za přestupky trestali poctivů slivoviců pálenů z trnek.;-)

3 0
možnosti
Foto

Jé a k tomu chleba se sádlem, tak to by bylo něco:-P

4 0
možnosti
Foto

Jsem si říkala, že jste se ani nepochlubili plány na společnou dovolenou.;-D

3 0
možnosti
Foto

Ani jsme nemohli, nikdo z nás o tom neměl tušení;-D

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS