Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sakra a co teda měla ta paní v té tašce? Teď nebudu spát!

1 0
možnosti
Foto

To už se asi nedozvíme, takže záleží na fantazii každého z nás. Podle mě, pokud je Vašík ještě hodně malý, tak tam měla kouzelného plyšového medvěda, který umí přinášet dětem hezké sny;-)

0 0
možnosti

Stari lide maji vzdycky pravdu, protoze maji zkusenosti. Starenka to vystihla. Dala bych vam place nahoru, ale nemam tady place. Takze: palec, palec, palec.

2 0
možnosti
Foto

Dekuji, dekuji, dekuji, hezkou sobotu, Ivano:-)

1 0
možnosti
Foto

Takovejch nástavců jsem dnes potkala asi pět.;-D

R^

3 0
možnosti
Foto

No, někdy na ně má člověk smůlu:-)

1 0
možnosti
Foto

A fungovaly mu blinkry? Tyhle auta je mívaj rozbitý...:-P

1 0
možnosti

Babička s fištrónem, tak to má být, superR^ Přeji krásný nadcházející víkend, Honzo:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Ireno, Tobě tež:-)

0 0
možnosti
Foto

Jene, tak to jsem klidný. Já nemám nástavec, ale starou škodovku. R^ Pod tím názvem jsem si představoval ledacos. ;-D

3 0
možnosti
Foto

Možná tam vůči drahým autům platí nějaká nepřímá úměra, Davide, čert ví;-)

1 0
možnosti

Jo, přesně takto to vidím denně několikrát. Někdy mám i pocit, že jen já beru auto jako dopravní prostředek(po vikingsku tedy "Oře dálek") V první fázi mě ale napadlo, že ten předmět nadpisu koupila tomu Vašíkovi:-)

1 0
možnosti
Foto

Romane a Honzo, to samé jsem si myslel jáR^

2 0
možnosti
Foto

Viděl jsem jedno kouzelné video. K přechodu přichází stará ohnutá babka, takový věchýtek s hůlkou a kabelkou. K přechodu přijíždí chlápek s fárem, zastaví a blahosklonně pokyne babičce, že může přejít. Ta začíná přecházet, ale jde jí to hodně pomalu. Řidič už ztrácí trpělivost a na babku zatroubí. Ta se úplně zastaví, koukne na řidiče a kabelkou uhodí do masky auta. A trefila nějak šikovně, protože v autě vystřelily airbagy.

4 0
možnosti
Foto

V jednoduchosti je síla, Honzo. Je zjevné, že jsi to již dávno přijal. KouzelnéR^

2 0
možnosti
Foto

Život je i tak dost složitý, Jardo, nač ho komplikovat ještě víc;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,20
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.