Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tedy chtěla jsem tím říct, že jsi to hezky napsal, nikoli, že se smíchy popadám za břicho. ;-)V

1 0
možnosti

Honzo, já jsem se dneska taky naštvala. Jak absurdní.:-)

R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

To me mrzi, Evi:-(

0 0
možnosti
Foto

Asi měli pánové pocit, že jim to tu patří.:-P

4 0
možnosti
Foto

Obavam se, ze tihle ho mivaji az prilis casto:-(

1 0
možnosti
Foto

Já si na ten větrník asi někdy s tebou zajdu. To je furt Maruška, Maruška... ;-D

5 0
možnosti
Foto

Správně. Copak královna může mít dudáka za muže, že, že? To ano, ale zpěvačka královnou být nemůže.

Ve své vznešené hrdlo lžeš, sestřičko, královnou budu já.

Na něco jsi zapomněla. Je tu ještě Maruška!

3 0
možnosti
Foto

Petřiny - Větrník. Jak by řekl nebožtík Dušan Klein, nyní už máte všechny potřebné indicie. :-)R^

4 0
možnosti
Foto

Ma to jen drobnou trhlinku, větrník nebyl spořádán přímo na Větrníku;-D

2 0
možnosti
Foto

A jaké z toho plyne ponaučení: s hulváty se nehandrkuj, nervi, radši si obal nervy.

4 0
možnosti
Foto

Obaleni nervovych zakonceni cukrem funguje spolehlive:-P

3 0
možnosti
Foto

Maruška tě dobře zásobujeR^Honzo;-D

1 0
možnosti
Foto

S tou není nuda nikdy, Horste:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2127
  • Celková karma 31,29
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.