Diskuse

Hulvát v metru

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Tak to nakonec dobře dopadlo :-). jen mě trochu překvapuje jak často spoludiskutující na podobné chování naráží. Já jezdím MHD denně, ale že by v tramvajích stařenky a těhule stály, zatímco mladíci všech ročníků seděli sem ještě neviděla. V drtivé většině případů mladší pouští sednout starší, těhotné a tak. Stane se že i stařeček stojí, ale v drtivé většině případů proto, že ostatní sedící jsou také starší a častěji proto, že stát chce (nééé, nevstávejte, já jedu jen jednu zastávku a než bych sedl, zase vstávám). Jsem mladá, a bezdětná ale jednou v zimě, když sem si strčila knížku za bundu (sněžilo a neměla jsem žádné zavazadlo) mě pouštěli kvůli domnělému těhotenství sednout rovnou tři lidi - nechtěla jsem nic vysvětlovat, tak jsem poděkovala a sedla si :-). No a někdy si prostě člověk nevšimne. Je zamyšlený a není povinností každého kdo sedí, se každou zastávku pečlivě rozhlížet, jestli náhodou nenastoupil někdo starší.

Tím chci jen říct, že to s námi podle mě není zdaleka tak špatné, jak by se podle článku a diskuse mohlo zdát.

2 0
možnosti
Foto

Jsem moc rád, že máte lepší zkušenosti.

Jednou jsem si uříznul pěknou ostudu, když jsem si o nějaké mladé ženě myslel, že je v jiném stavu, ale ona byla jen tím charakteristickým způsobem více oplácaná. Tak vehementně jsem jí nabízel své místo k sezení, až mi vynadala se slovy, že není ani těhotná, ani nemocná;-D

Hezký den:-)

1 0
možnosti
Foto

Karma R^.

On by se ten příběh dal brát i jako alegorie na dnešní poměry - Arogance moci, netečnost velké části společnosti k neakceptovatelnému chování, ale i naděje v to, že být slušný je normální a arogance bude jednou spravedlivě potrestána ....

2 0
možnosti
Foto

Vystizne receno, maly prumet spolecnosti do konkretni situace.

0 0
možnosti
Foto

Karma je zdarma. Jen so mohl do té namyšlené palice uhodit více, třeba se mu rozsvítilo. Moc hezký blog o lidech se srdcem na pravém místě. V

3 0
možnosti
Foto

Nechci prat nikomu nic zleho, ale tez me to napadlo, Dani. Hezkou nedeli:-)

2 0
možnosti
Foto

Mne jen udivuje, že by některý náš význačný politik jel obyčejným metrem.

R^

2 0
možnosti
Foto

Vsak uz byl kvuli tomu taky pekne prednaprdnuty. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Ředitele zeměkoule potkávám poměrně často, nejen v metru. A babičky sokolky mne pouštěly, když jsem měla zlomenou nohu a berle a tramvaj byla plná nevidících a neslyšících mlaďochů. Převychovávat někoho v dospělosti nemá cenu, ale prý na každého jednou dojde...:-/

R^

5 0
možnosti
Foto

To me nikterak neprekvapuje.

1 0
možnosti
JN

Víte, dělá mi trochu problém, uvěřit tomu příběhu. Hulvát, vámi popisovaný, je jako vystřižený zkraje let devadesátých, jen má navíc mobil. Navíc v okruhu lidí, které já znám, by se chlapi mezi sebou poprali o to, kdo pustí nastávající maminku sednout. Nebo by si raději stoupli všichni, aby si mohla paní vybrat sedadlo.

(Možná cestovatel v čase, který si nevšiml, jak moc se společnost změnila mezi roky 1991 a 2021?)

0 0
možnosti
Foto

Nevim, jen jsem popsal videne. Hezkou nedeli.

1 0
možnosti
Foto

Raději nekomentuji, Vám Honzo karma R^

1 0
možnosti
Foto

Ivo, chapu, bylo by to na zlutou kartu. Diky za cteni.

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.